امروزه به ‌علت شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب‌ وکارها رونق خود را از دست داده‌اند و به سمت کسب ‌وکارهای اینترنتی پیش رفته‌اند. اگر به‌دنبال یک کسب ‌و کار سودآور هستید، می‌توانید به انواع دستگاه لیزر صنعتی به‌عنوان یک دستگاه پول‌ساز نگاه کنید و مصنوعات خود را به‌صورت اینترنتی و یا حضوری به بازار عرضه کنید. از جمله این دستگاه های میتوان به دستگاه لیزر غیرفلزات  و کسب درآمد با دستگاه لیزر غیر فلزات اشاره کرد.

دستگاه برش لیزری غیر فلزات

این مدل از دستگاه برش لیزری بسیار محبوب و پرفروش بوده و به‌علت کارایی و توانایی بالا در برش و حکاکی بسیار مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرد. به کمک این دستگاه ها امکان ایجاد حکاکی و برش بر روی متریال غیرفلز ممکن می شود. در ادامه به معرفی کاربردها و مشاغل مربوط به دستگاه برش لیزری غیر فلزات خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

پیشنهاد شغلی کار با دستگاه لیزر غیر فلزات

دستگاه برش لیزری غیر فلزات در بسیاری از کسب ‌و کارهای مختلف جهت برش و حکاکی در متریال‌های گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد و از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است.

ازجمله این مشاغل می‌توان به حکاکب و برش لیزری شیشه، مقوا و کاغذ، مهرسازی، چوب و دکور، پارچه و نمد، چرم و مبلمان و … اشاره کرد.

  • دستگاه لیزر غیرفلزات در صنعت شیشه

شیشه یکی از پرکاربردترین متریال‌های موجود در صنعت‌های مختلف از جمله خودروسازی و همچنین در دکوراسیون داخلی، آینه‌ها و پنجره‌ها، دکور و تزئینات شیشه د‌ای است .

حکاکی روی شیشه بسیار زیبا بوده و بستگی به سلیقه افراد دارد و این حکاکی لازم است بسیار ظریف و حساس انجام شود. زیرا شیشه و آینده شکننده هستند.

در زمان حکاکی باید توان دستگاه کم شود تا از پریدگی لبه برش خورده یا حکاکی شده جلوگیری شود.

در دکوراسیون داخلی می توانید لیوان‌های حکاکی شده، آینه‌های برش خورده دیواری، گلدان‌های شیشه‌ای یا آینه ‌ای که انواع حکاکی توسط دستگاه لیزر برش غیر فلزات روی آن‌ها انجام‌شده است را مشاهده کنید.

  • دستگاه برش غیر فلزات در صنعت نمد و پارچه

بدون شک تا به ‌حال نام نمد به گوش شما خورده‌است. نمد نوعی از پارچه است که بسیار ارزان‌قیمت بوده و به راحتی قابل‌دسترس است، اما کاربرد فراوانی در صنایع دستی از جمله عروسک‌سازی، کیف دوزی، رومیزی، جامدادی و … دارد.

اگر به برخی از جامدادی ها و یا بعضی عروسک‌ ها دقت کرده باشید، قسمت‌هایی از نمد به‌صورتی کاملاً ظریف و باکیفیت به‌صورت طرح‌های گوناگونی بریده شده‌اند که این کار توسط دستگاه برش لیزری غیر فلزات نمد انجام می‌شود.

بدین‌گونه که شما طرح برش موردنظر را توسط نرم‌افزارهای مخصوص به دستگاه داده و در کمترین زمان و در بالاترین حجم متریال، نمد ها یا پارچه ها را طبق الگو و باکیفیت بالا برش می‌دهد.

  • دستگاه برش غیر فلزات در صنعت چرم

در گذشته جهت حکاکی و برش برای تولید مصنوعات چرمی، از روش‌های قدیمی و سنتی استفاده می‌شد که بسیار زمان‌بر و دشوار بود. اما امروز با یک دستگاه کوچک برش لیزری غیر فلزات می‌توان این کار را با بهترین کیفیت و بیشترین ظرافت انجام داد .

این کار چرم را بدون دوده برش و حکاکی می‌دهد. از این مصنوعات می‌توان کفش های زنانه و مردانه، کیف دستی یا کیف پول، حکاکی روی چرم در دکوراسیون داخلی و تزئینات چرمی نام برد.

برش چرم در دستگاه لیزری بدون دخالت دست و کاملاً اتوماتیک طبق طرح داده‌ شده انجام می‌شود و این دستگاه قابلیت اتصال به کامپیوتر را دارد که جزو مزیت‌های این دستگاه محسوب می‌شود .

  • دستگاه لیزر غیر فلزات در صنعت چوب و دکور

صنعت چوب یک صنعت بسیار گسترده و پرطرف‌دار است و بیشترین کاربرد را در وسایل روزمره دارد .

خلاقیت در تولید انواع آثار هنری چوبی یکی از دلایل پیشرفت این صنعت شده‌است و باعث خلق مصنوعات چوبی از جمله دکورها، تابلوها، لوسترهای چوبی، ساعت دیواری و غیره شده است.

شما می‌توانید با استفاده از دستگاه برش لیزری غیرفلزی سازه‌های چوبی مانند ست‌های اداری، جعبه جواهر چوبی، حکاکی قسمت‌های چوبی مبلمان، لوازم آشپزخانه و سازه برای کودکان را بسازید.

جهت حکاکی و برش چوب در قطعات کوچک و یا ام دی اف می‌توان از دستگاه ‌های برش لیزری کوچک رومیزی هم استفاده کرد، مانند تولید زیر لیوانی و جاکلیدی.

در تولید مصنوعاتی در ابعاد بزرگ‌تر مثل ساخت کابینت درب‌های چوبی و حکاکی روی آن‌ها و مبلمان باید از دستگاه ‌هایی با ابعاد بزرگ‌تر و توان بیشتر استفاده کرد.

  • دستگاه لیزر غیر فلزات در صنعت مقوا و کاغذ

اگر به کارت‌های دعوت و یا کارت‌پستال‌ها دقت کرده باشید، شامل برش‌ها و طرح‌هایی هستند که بسیار ظریف و زیبا به‌نظر می‌رسند.

این حکاکی و برش روی مقوا و کاغذها توسط دستگاه‌ های برش لیزری غیر فلزات انجام می‌شود که مخصوص همین کار است.

چیزهای زیادی در اطرافمان وجود دارند مانند کتاب‌ها، لوح تقدیر، دفتر و کارت‌ها که از جنس کاغذ یا مقوا هستند و طرح‌های بسیار زیبایی دارند، دستگاه برش لیزری با دقتی بسیار بالا باعث حکاکی و برش این طرح ‌ها روی کاغذ ها شده و سبب فانتزی‌تر شدن، زیباتر شدن و پرفروش‌تر شدن این کالاها شده‌ است .

علاوه‌بر این مصنوعات در تولید ماکت‌، جعبه‌های کادوی، گیفت ها، سررسیدها و کار دستی ها هم نقش مهمی را ایفا می‌کند.

گیفت‌ها اکثراً از کاغذهای اشتنباخ در ضخامت‌های مختلف تولید می‌شوند و دستگاه برش  لیزری در هر ابعاد و ضخامتی میتوان آن‌ها را برش داد .

  • دستگاه لیزر غیر فلزات در صنعت مهر سازی

امروزه برای نشان کسب ‌و کارهای کوچک و بزرگ از مهر های مخصوص استفاده می‌شود که آرم و برند شرکت روی مهر حکاکی شده‌است.

این حکاکی ظریف و با کیفیت توسط دستگاه برش لیزری غیر فلزات انجام می‌شود.

 حکاکی روی مهر توسط دست و ابزارهای دستی هم انجام می‌شود اما زمان‌بر بوده و کمی احتیاط نیز لازم است. با دستگاه برش لیزری، کار هم ظرافت بیشتری خواهد داشت و همچنین زمان کمتری صرف تولید مهر خواهد شد.

ورق مخصوص مهرسازی از جنس ژلاتین است و هر مهر احتیاج به پایه مهر دارد که می‌تواند جنس چوب، پلاستیک فشرده و یا فلز باشد.

 مهرسازی یکی از مشاغل پردرآمد و سودآور است، اگر به‌دنبال کسب ‌و کار کوچک و کم سرمایه هستید، مهر سازی می‌تواند برای شما بسیار سودآور باشد .

 کسب درآمد از دستگاه برش لیزری غیر فلزات در منزل

شما می‌توانید با خرید یک دستگاه برش لیزری غیرفلزی کوچک و رومیزی در خانه به تولید کسب‌ و کار خود بپردازید .

با کمی خلاقیت، صبر و حوصله می‌توان از مشاغل نام ‌برده ‌شده مانند تولید گیفت، مهر، سازه‌های کوچک چوبی، تزئینات آینه و شیشه در ابعاد کوچک، مصنوعات بسیار باکیفیت و جذابی را به بازار ارائه کرد و با تبلیغ آن‌ها به‌صورت مجازی و حضوری درآمد چشمگیری نیز داشت .

در پایان

شرکت نوین تاک لیزر بزرگترین ارائه‌دهنده انواع ماشین‌ آلات لیزری از جمله دستگاه های لیزر غیر فلزات در کشور است که برترین و باکیفیت ترین دستگاه های برش و حکاکی غیر فلزات را در ابعاد و اندازه گوناگون جهت تهیه و کسب درآمد با دستگاه لیزر غیر فلزات ارائه می نماید.

از مزایای استفاده از خدمات این مجموعه می‌توان به پشتیبانی همیشگی مشتریان، نصب رایگان دستگاه و همچنین تضمین کیفیت و اصالت دستگاه اشاره کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه با شماره 02149063 تماس حاصل نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *