دستگاه برش لیزری co2

دستگاه‌ های برش لیزری co2 امروزه از پرکاربردترین دستگاه ‌های لیزر است که در صنایع مختلف جهت تولید محصولات متنوع و زیبا مورد استفاده قرار می‌گیرند. به‌طورکلی از دستگاه‌ های برش لیزری co2 جهت حکاکی و برش انواع متریال‌های غیرفلز که دارای جنس با سختی کم هستند مثل چوب، پارچه، کاغذ و مقوا، شیشه، چرم، ام دی اف، آکریلیک، پلاستیک، پلکسی‌گلاس و …. استفاده می شود، از این رو این دستگاه ها را به عنوان دستگاه برش غیر فلزات می شناسند.

همان‌طور که گفته شد با حکاکی و برش انواع متریال ‌های غیر فلزی که در فوق نام برده شد توسط دستگاه ‌های برش لیزری co2  محصولات متنوع، زیبا و چشم‌نواز تولید می‌شود. این دستگاه‌های مدرن به دلیل تکنولوژی پیشرفته و طراحی منحصربه‌فرد آن ها مورد توجه بسیاری از صاحبان صنایع مختلف قرار گرفته‌ است. کاربرد دستگاه‌ های برش لیزری co2 را به‌آسانی و به‌وضوح می‌توانیم با مشاهده وسایل زندگی‌مان که در اطرافمان وجود دارند مشاهده و درک کنیم زیرا بسیاری از وسایلی که ما به‌طور روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنیم توسط همین دستگاه ‌ها تولید شده‌اند. همچنین بسیاری از هنرمندان و هنردوستان از این دستگاه‌ های مدرن در کارهای کوچک جهت ساخت انواع وسایل دکوری و زینتی زیبا استفاده می‌کنند.

ازآنجایی‌ که خصلت همه ما انسان‌ها به گونه ایست که از ابتدای خلقت طرف‌دار و دوستدار زیبایی بوده ایم و در منزل، محل کار و یا هر مکانی که در آن قرار داریم حداقل چند وسیله دکوری و تزئینی زیبا در اطراف مان برای تماشا کردن به آن ها و لذت بردن از آن ها وجود دارد، درنتیجه استفاده از این‌گونه دستگاه ‌ها می‌تواند منبع کسب درآمدهای بسیار از طریق راه اندازی یک کسب و کار پرطرفدار باشد.

عملکرد دستگاه های برش لیزری  co2

حکاکی و برش انواع متریال‌های غیر فلزی در دستگاه‌های برش لیزری توسط اشعه لیزر انجام می‌شود. درواقع اشعه لیزر با قدرت بسیار و تابیدن بر سطح کار به شکل نقطه بسیار باریک و متمرکز نور تحت دما و حرارت بسیار بالا با سوختن و ذوب کردن قطعات موجب تبخیر شدن آن و اجرای عمل حکاکی و برش متریال می‌شود.

کاربرد دستگاه‌ های برش لیزری  co2

کاربرد گسترده دستگاه ‌های حکاکی و برش لیزری co2 در صنایع مختلف مانند صنعت پوشاک در حکاکی و برش لیزری انواع پارچه، صنعت دکوراسیون داخلی و لوازم خانگی و تبلیغات اشاره کرد.

مزایای دستگاه برش لیزری  co2

دستگاه برش لیزری co2 انواع حکاکی و برش متریال‌های غیرفلزی را با سرعت بسیار بالا در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهد.

دقت بسیار بالای دستگاه‌ های برش لیزری co2 از دیگر مزایای این دستگاه‌ها می‌باشد. تلورانس این دستگاه‌ها 0/1 میلی‌متر است.

ازآنجایی‌که تولید و طراحی دستگاه‌ های برش لیزری co2 با تکنولوژی رایانه ادغام‌ شده است انواع برش و حکاکی توسط دستگاه‌ های برش لیزری co2 با کیفیتی فوق‌العاده، بدون اشکال و با سطحی کاملاً صاف برش و حکاکی می‌شود.

به دلیل کارایی گسترده و بالای دستگاه، عدم محدودیت در استفاده از دستگاه و استهلاک بسیار کم آن این دستگاه‌ های مدرن و پرکاربرد از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون‌به‌صرفه می‌باشند و هزینه تعمیر و نگهداری آن‌ها بسیار پایین و همچنین مقرون به صرفه است.

استفاده از دستگاه‌های برش لیزری در صنایع مختلف و کسب‌وکارهای گوناگون موجب پایین آمدن هزینه‌های مصرفی مثل کاهش هزینه برق، صرفه‌جویی در مصرف مواد اولیه بدلیل طراحی منحصربه‌فرد دستگاه و اجرای عملیات برش و حکاکی توسط رایانه. همچنین به دلیل عدم استفاده از اپراتور و یا نیروی انسانی اضافی برای کار با دستگاه که توسط رایانه و تنها با فشردن یک دکمه عملیات حکاکی و برش به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود از دیگر مزایای بارز این دستگاه‌های مدرن است.

دستگاه ‌های برش لیزری co2 بسیار مناسب برای پردازش قطعات بزرگ می‌باشند‌ و در همین راستا هزینه ساخت قطعات را بسیار کاهش داده‌اند، زیرا ازآنجایی‌ که قالب‌سازی برای قطعات بزرگ هزینه بالایی را می‌طلبد، در دستگاه‌های برش لیزری برای پردازش به قالب صنعتی نیازی نیست درنتیجه هزینه ساخت و تولید قطعات کاهش می‌یابد و در نهایت استفاده از این دستگاه‌های به‌روز موجب کاهش هزینه های سرمایه‌گذاری می‌شوند.

با استفاده از دستگاه‌های برش لیزری تولید محصولات متنوع به میزان انبوه و فراوان به آسانی امکان‌پذیر شده است. زیرا هنگامی که در این دستگاه‌ها برشی اجرا می‌شود و طرحی پیاده می‌شود دستگاه به‌آسانی با طرح و برش جدید سازگار شده و تولید محصولات متنوع به تعداد انبوه امکان‌پذیر می‌شود.

دستگاه‌های برش لیزری co2 توانایی انجام عملیات حکاکی و برش انواع طرح‌های بسیار پیچیده مثل اشکال هندسی و یا نقوش بسیار ریز و ظریف را بر روی انواع متریال‌های غیرفلزی با کیفیتی فوق العاده دارند.

شرکت نوین تاک لیزر از بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت های واردکننده و تولیدکننده انواع دستگاه‌های لیزر در کشورمان است، و با اطمینان می‌توان گفت شما عزیزان بروزترین و مجهزترین دستگاه‌های برش لیزری را می‌توانید از آن تهیه نمایید.

انواع دستگاه لیزر متناسب با کسب‌وکار و بودجه شما عزیزان در شرکت نوین تاک لیزر موجود می‌باشد.

همچنین جهت نصب و کار با انواع دستگاه ‌های لیزر کارشناسان مجرب ما راهنمایی‌های لازم را به شما عزیزان ارائه خواهند داد.

تمامی دستگاه‌های لیزر موجود در شرکت نوین تاک  لیزر دارای خدمات پس‌از فروش و ضمانت‌نامه می‌باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌تلفن‌ پنج رقمی 49063 تماس بگیرید و مشاوره‌های لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

مشخصات بدون اطلاع قبلی قابل تغییر است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *