دستگاه پرس برک، ماشین صنعتی بسیار کاربردی برای خم کردن ورق های فلزی به شکل‌ های مختلف هندسی در صنایع متفاوت است. برای انجام خمش ورق های فلزی به‌ صورت مؤثر و بسیار دقیق، دستگاه‌ های پرس برک مجهز به ابزار های باکیفیتی برای کاربری مناسب هستند و به‌ همین جهت نیز به‌ گونه‌ ای طراحی شده‌اند که می‌ توانند انواع فلزات در ضخامت ها و اندازه های گوناگون را به اشکال متفاوت خم کنند. در حال‌ حاضر نیز دستگاه‌ های پرس برک در کیفیت‌ ها و برند های متفاوتی به بازار عرضه می‌ شوند و هر کدام نیز دارای قیمت خرید متفاوتی می‌ باشند. در این مقاله قصد داریم تا با انواع دستگاه‌ پرس برک ارزان آشنا شده و آن‌ ها را مورد بررسی قرار دهیم. پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

معرفی انواع دستگاه پرس برک ارزان

همان‌ طور که پیش‌ تر به آن اشاره شد، دستگاه‌ های پرس برک در کیفیت‌ ها و برند های متفاوتی به بازار عرضه می‌ شوند و از این‌ رو دارای قیمت‌ های متفاوتی در خرید هستند. از جمله انواع دستگاه‌ پرس برک ارزان در بازار داخلی نیز می‌ توان به چند مورد زیر اشاره نمود:

دستگاه پرس برک دست دوم

یکی دیگر از انواع دستگاه‌ های پرس برک ارزان، نوع دست‌ دوم این ماشین‌آلات است. به‌ طور کلی تجهیزات دست‌ دوم نسبت‌ به مدل صفر خود، دارای افت قیمت هستند و از این‌ رو برای راه‌اندازی صنایع و تولیدات، بسیار مورد استقبال واقع شده‌اند. دستگاه‌ های پرس برک دست دوم نیز در برند های متفاوت ایرانی، اروپایی، چینی و غیره در بازار داخلی موجود هستند و توصیه می‌ شود در هنگام خرید آن‌ ها، به‌ طور حتم به کیفیت، میزان کارکرد و سیستم کنترل آن‌ ها توجه شود.

پرس برک

دستگاه پرس برک ایرانی

همان‌ طور که مطلع هستید، تجهیزات و محصولات داخلی نسبت‌ به نوع وارداتی خود، از قیمت و هزینه مناسب‌ تری برخوردار هستند و دلیل آن نیز عدم صرف هزینه برای حمل‌ونقل و گمرک می‌ باشد. تجهیزات خمش ایرانی علاوه‌ بر هزینه پایین‌ تر نسبت‌ به نوع خارجی خود، در زمان کمتری نیز به مشتریان تحویل داده می‌ شوند اما به‌ دلیل عدم تجهیزات کافی در برخی شرکت های تولید کننده برای تولید دقیق آن‌ ها، این دستگاه ها از دقت و کیفیت پایین‌ تری در خمش ورق های فلزی نسبت‌ به دستگاه‌ های پرس برک اروپایی برخوردار هستند.

اما لازم به ذکر است که برخی شرکت های داخلی نیز هستند که تجهیزات بسیار با کیفیتی را در حد کیفیت های وارداتی با قیمت مناسب تولید می نمایند.

دستگاه پرس برک پنوماتیک

از دیگر دستگاه های پرس برک ارزان دستگاه‌ های پرس برک پنوماتیک می باشد، این دستگاه ها در مقایسه با دستگاه خمش هیدرولیک، از هزینه بسیار پایین‌ تری در خرید برخوردار هستند و در مقابل دارای قدرت پایین‌ تری در خمش ورق‌ های فلزی نیز می‌ باشند.

دستگاه پرس برک چینی

دستگاه‌ های پرس برک در برند چینی، یکی از ارزان‌ ترین دستگاه‌ های خمش در مقایسه با سایر برند های وارداتی هستند. پرس برک های چینی از کیفیت مناسبی در خمش فلزات برخوردار هستند و در بازار داخلی نیز با استقبال فراوانی از سوی صنعتگران مواجه شده اند. این دستگاه‌ ها علاوه‌ بر کیفیت بالا در خمش، از دقت و تکنولوژی بسیار جدیدی نیز برخوردار هستند و علاوه‌ بر قیمت مناسب، دارای گارانتی و ضمانت‌نامه نیز هستند.

دستگاه پرس برک غیر اروپایی

دستگاه‌ های پرس برک دارای برند هایی غیر از تولیدکنندگان اروپایی هستند، دارای هزینه‌ نسبتاً مناسب‌ تری در خرید می‌ باشند. دستگاه‌ های پرس برک چینی و یا ترکیه‌ ای، از جمله این نوع تجهیزات هستند که علاوه‌ بر قیمت مناسب و مقرون‌ به‌ صرفه، از تکنولوژی جدید و دقت بالا در خمش ورق های فلزی نیز برخوردار می‌ باشند.

در پایان

شرکت نوین تاک لیزر تحت عنوان بزرگ‌ ترین ارائه دهنده انواع ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی، مشغول به سال‌ ها فعالیت پرافتخار بوده و با همکاری تیم متخصص و مجرب خود، تمامی محصولات خود را در بالاترین کیفیت و از بهترین برند های جهانی به مشتریان عرضه می‌ کند. شما عزیزان می‌ توانید برای اطلاع از قیمت و سفارش انواع ماشین‌آلات صنعتی و لیزری، با شماره تلفن 02149063 تماس حاصل نموده و راهنمایی‌ های لازم را از کارشناسان مجرب ما دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *