دستگاه لیزر فلزات سری نوین مدل LF-PE

دستگاه لیزر برش فلزات سری نوین مدل LF-E از سری لیزرهایی سبک و اقتصادی برای صنایع کوچک هستند. لیزرهای نوین سری LF-E مناسب کسانی است که با کم‌ترین هزینه قصد راه‌اندازی دستگاه‌های برش ورق فلزی را دارند. این مدل از دستگاه قادر است تا انواع فلزات از جمله استیل ضد زنگ، کربن استیل، فولاد آلیاژی، آهن فنری، صفحات مسی، ورق‌های آلومینیوم، طلا و نقره را برش دهند. توان خروجی لیزر، قدرت برش آن را مشخص می‌کند. وابسته به کاربرد دستگاه و صنعتی که در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد، لازم است تا توان مناسب آن صنعت تهیه گردد. لیزرهای سری LF-E در توان‌های ۵۰۰، ۱۰۰۰ و ۱۵۰۰ قابل تهیه هستند.

ویژگی های دستگاه

  • میزکار دقیق و مستحکم

بدنه‌ی دستگاه‌های برش، تاثیر زیادی بر عملکرد صحیح و طول عمر این دسته از محصولات دارد. بدنه‌ی دستگاه‌های LF-PE با بهره‌گیری از ماشین‌آلات مکانیزه و دقیق تولید شده‌اند. در همراهی با استانداردهای اروپایی، میزهای مدل LF-PE تا وزن 10 تن نیز در دسترس هستند که به دلیل وزن بالایی که دارند، عملکرد بسیار پایدار و مطمئنی را برای کاربر فراهم می‌کنند.

این میزها قدرت بالایی در جذب شوک‌های وارده دارند و رویه‌ی آنها با مواد مقاومی پوشش داده شده است. همچنین نسبت به گرما حساسیت پایینی دارند که به عملکرد صحیح برش کمک فراوانی خواهد کرد.

بدنه دستگاه لیزر فلزات
  • میزهای اتوماتیک برای سرعت بالاتر

در لیزرهای پوشیده‌ی مدل LF-PE از میزهای متحرک با قابلیت تعویض ورق استفاده شده است. این میزها قادر هستند تا در زمانی حدود 15 ثانیه، تعویض شده و آماده‌ی کار با ورق فلزی بعدی باشند. امکان تعویض بین میزهای کار باعث می‌شود تا سرعت راه‌اندازی و بهره‌برداری از دستگاه به شدت افزایش پیدا می‌کند. این قابلیت برای کسانی که به سرعت کار اهمیت می‌دهند بسیار کارا خواهد بود.

میز متحرک دستگاه لیزر فلزات
  • منبع لیزر از برند های برتر

بدون شک قلب تپنده‌ی دستگاه‌های لیزر برش فلزات، منبع (سورس) لیزری آن‌هاست. انتخاب منبع مناسب، مرحله‌ای بسیار مهم در انتخاب یک دستگاه لیزر فلزات می‌باشد. دپارتمان لیزر نوین تاک، برای لیزرهای سری LF-PE سه برند شناخته شده‌ی تولیدکننده‌ی لیزر را به عنوان تامین‌کننده فراهم کرده است. برای لیزرهای مدل LF-PE، سورس‌های لیزر با توان 1000، 1500، 2000، 3000، 4000، 6000، 8000 و 12000 وات در دسترس می‌باشد.

منبع لیزر دستگاه لیزر فلزات
  • موتورهای ژاپنی برای کاربر ایرانی

لیزرهای سری LF-E، حرکت خود را مدیون سروموتورهای ژاپنی برند Fuji هستند. با این سرووموتورها شما از بابت نیروی محرکه‌ی لیزرهای خود نگرانی نخواهید داشت. کارتان را گسترش دهید، کارهای بیشتری به دستگاه لیزر بسپارید و به طور مستمر با موتورهای ژاپنی‌تان دستگاه لیزر را به حرکت وادار کنید!

موتور ژاپنی دستگاه لیزر فلزات
  • کیفیت قطعات دستگاه

تفاوت یک محصول خوب با یک محصول متوسط را باید در جزییات آن‌ها جستجو کرد. دستگاه لیزر LF-E تا حد ممکن، از برندهای شناخته شده و قابل اعتماد در بخش‌های مختلف دستگاه استفاده کرده است. قطعات الکتریکی این دستگاه از برند Schnider بهره برده است. همچنین ریل‌های حرکتی از برند تایوانی HiWin هستند که به کیفیتی عالی در بین مصرف‌کنندگان شهرت دارند

کیفیت قطعات دستگاه لیزر فلزات

مشخصات فنی دستگاه

توان خروجی لیزر 1000W, 12000W, 1500W, 2000W, 3000W, 4000W, 6000W, 8000W
حداکثر شتاب 1.2G
حداکثر سرعت 120 متر در دقیقه
دقت بازنشانی 0.03 میلی‌متر
بازه‌ی دمای کاری 0 تا 45 درجه‌ی سانتی‌گراد
بازه‌ی رطوبت محیط 5 تا 95 درصد
توان مصرفی 15 کیلووات, 17 کیلووات, 20 کیلووات, 30 کیلووات, 35 کیلووات, 45 کیلووات, 55 کیلووات
نوع خنک کننده آب خنک
وزن کل میز جوشکاری شده: 4200 کیلوگرم, میز ریخته‌گری شده: 5200 کیلوگرم
جزئیات دستگاه لیزر فلزات lfpe

تصاویر دستگاه

میز متحرک دستگاه لیزر فلزات

نمونه کار دستگاه

نمونه دستگاه لیزر فلزات
نمونه دستگاه لیزر فلزات
نمونه دستگاه لیزر فلزات

دستگاه برش لیزر فلزات سری نوین مدل LF-PE جهت برش انواع فلزات از جمله استیل ضد زنگ، کربن استیل، فولاد آلیاژی، آهن فنری، صفحات مسی، ورق‌های آلومینیوم، طلا و نقره مورد استفاده قرار میگیرند. توان خروجی لیزر، قدرت برش آن را مشخص می‌کند. وابسته به کاربرد دستگاه و صنعتی که در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد، لازم است تا توان مناسب آن صنعت تهیه گردد. لیزرهای سری LF-PE از توان 1 کیلووات تا ۸ کیلووات در دسترس هستند.