دستگاه لیزر صنعتی امروزه برای حکاکی و برش انواع متریال از جمله فلزات و غیر فلزات مورد استفاده قرار می گیرد. از دستگاه های لیزر صنعتی در صنعت های مختلف از جمله صنایع ساختمان سازی،کشتی سازی، خودرو سازی، طلاسازی و صنایع پوشاک برای بریدن قطعات بزرگ و همچنین نمونه سازی و تولید استفاده می شود. لیزرهای مدرن صنعتی در صنایع گوناگون موجب افزایش دقت در حد میلی متر و افزایش سرعت درعین افزایش و حفظ کیفیت شده اند.

دستگاه لیزر صنعتی از تکنولوژی لیزر جهت ایجاد برش و حکاکی بر روی انواع متریال بهره می برد. در نوین تاک انواع دستگاه های حکاکی و برش لیزر صنعتی در ابعاد و توان های مختلف جهت کاربرد های گوناگون بصورت نقد و اقساط ارائه می شوند. جهت دریافت کاتالوگ دستگاه های قابل ارائه با شماره تماس 02149063 تماس حاصل نمایید.

دستگاه لیزر صنعتی

دستگاه لیزر فلزات مدل LF-PE

دستگاه لیزر فلزات مدل LF-PE

توان لیزر: 1000W  الی 12000W

برش در یک محیط امن

نمایش محصول
دستگاه لیزر فلزات مدل LF-H

دستگاه لیزر فلزات مدل LF-H

توان لیزر: 1000W الی 8000W

برش با قدرت نور

نمایش محصول
دستگاه لیزر فلزات مدل LF-EX

دستگاه لیزر فلزات مدل LF-EX

توان لیزر: 1000W الی 12000W

میزکار دقیق و مستحکم

نمایش محصول
دستگاه لیزر فلزات مدل lf-e

دستگاه لیزر فلزات مدل LF-E

توان لیزر: 1000W ،1500W ،500W

دارای ریموت بی سیم

نمایش محصول
دستگاه لیزر غیر فلزات مدل پایونیر 1318

دستگاه لیزر غیرفلزات پایونیر 1318

توان لیزر: 150W 130W ،100W

سیستم محرک بال اسکرو

نمایش محصول
دستگاه لیزر غیر فلزات لایت 1410

دستگاه لیزر غیرفلزات لایت 1410

توان لیزر: 150W ،130W ،100W

کنترل WIFI

نمایش محصول
دستگاه لیزر غیر فلزات لایت 1610

دستگاه لیزر غیرفلزات لایت 1610

توان لیزر: 1500W ،130W ،100W

سبک و کم جا

نمایش محصول
دستگاه لیزر فلزات مدل LF-ST

دستگاه لیزر فلزات مدل LF-ST

توان لیزر: 1000W  الی 8000W

دارای گیره های اتوماتیک

نمایش محصول
دستگاه لیزر حکاکی مدل رومیزی نوین

دستگاه لیزر حکاکی مدل رومیزی

توان لیزر: 50W ،30W ،20W

میزکار قابل حمل

نمایش محصول
دستگاه لیزر حکاکی مدل فینو

دستگاه لیزر حکاکی مدل فینو

توان لیزر: 50W 30W ،20W

ارتفاع بیشتر

نمایش محصول

دستگاه لیزر غیرفلزات پایونیر 1410

محصول تولیدی نوین تاک لیزر

قطعات مستحکم

نمایش محصول
دستگاه لیزر غیر فلزات مدل پایونیر 1325

دستگاه لیزر غیرفلزات پایونیر 1325

توان لیزر: 150W ،130W ،100W

قطعات باکیفیت

نمایش محصول

تاریخچه دستگاه لیزر صنعتی

دستگاه لیزر صنعتی به‌ عنوان یک تکنولوژی مدرن در عصر امروزی شناخته‌ شده و بررسی تاریخچه‌ برش لیزری می‌ تواند سبب شگفتی بسیاری از افراد شود. فردی به نام تئودور میم، در سال ۱۹۶۰ اولین لیزر یاقوتی را کشف کرده و این نوع لیزر، به‌ عنوان لیزر نوری شناخته شد. در سال ۱۹۶۵ نیز از اولین دستگاه لیزر صنعتی جهت ایجاد سوراخ‌ هایی بر روی تکه‌ های الماس استفاده شد. با پیشرفت علم و بهره‌ گیری از تکنولوژی‌ های پیشرفته، در اوایل ۱۹۷۰ نیز از این دستگاه در کاربرد های مختلفی چون صنعت هوا فضا جهت ایجاد برش در فلز تیتانیوم نیز به کار برده شده و در همین دوره، از لیزر های CO2 در برش متریال‌ های غیر فلزی همچون پارچه، چرم و غیره استفاده شد. امروزه نیز این دستگاه جزء ماشین‌ آلات بسیار کاربردی در صنایع مختلف بوده و از جمله کاربرد های آن می‌ توان به استفاده در صنایعی چون صنعت پوشاک و چرم، صنایع خودرو سازی، صنایع ساخت و تولید، صنعت چوب و دکور، صنایع سنگ، صنایع مهندسی و غیره اشاره نمود.

دستگاه لیزر صنعتیکاربرد دستگاه های حکاکی و برش لیزری

کاربرد در برش لیزری: دستگاه های برش لیزری جهت برش انواع متریال اعم از فلز و غیر فلز با استفاده از تکنولوژی لیزر در ضخامت های گوناگون و مورد استفاده در صنایع گوناگون می باشند. امکان برش لیزری انواع چوب، کاغذ و مقوا، نمد، پارچه، پلکسی گلاس، طلق و … با استفاده از این دستگاه ها وجود دارد.

کاربرد در حکاکی لیزری: با استفاده از انواع دستگاه های حکاکی مارکینگ امکان حک نمودن انواع متن، تصویر، لوگو و … بر روی متریال گوناگون اعم از سنگ، چوب، حکاکی روی آینه، پلکسی گلاس و … در ضخامت های گوناگون و با بالاترین کیفیت و ظرافت ممکن وجود دارد.

اجزای دستگاه لیزر صنعتی

اجزای دستگاه ‌های لیزر صنعتی سیستم ‌های پیچیده و جداگانه ای دارند که بسیار هماهنگ با یکدیگر عمل می ‌کنند. قسمت‌ های مکانیکی، بخش نرم ‌افزاری، بخش‌ های الکترونیکی همگی در ارتباط با یکدیگرند که سبب عملکرد صحیح دستگاه می‌ شوند.

قطعات اصلی آن شامل موارد زیر است:

  • سورس دستگاه لیزر منبع تولید لیزر است و مهم‌ ترین بخش و هسته اصلی یک دستگاه لیزر نامیده می ‌شود. این قطعه ارزش بسیار زیادی دارد.
  • هد دستگاه که بخش خروجی لیزر است. شامل قطعات نازل و لنز است که در بالای میز کار قرار می ‌گیرد و با حرکت در جهت محورها، لیزر را بر روی متریال هدایت می‌ کند.
  • سیستم CNC بخش نرم ‌افزاری دستگاه است. این سیستم با نرم ‌افزارهای گرافیکی، حرکت هد را تنظیم می‌کند. با استفاده از این قسمت همچنین می ‌توان توان خروجی لیزر، کیفیت و عملکرد دستگاه را تنظیم و تعیین نمود.
  • موتور منبع تأمین انرژی قسمت ‌های مکانیکی است. نوع موتور و توان آن تعیین‌کننده راندمان تولید است.
  • قسمت تیوب لنز و آینه ‌ها که توسط این سیستم، نور موسوم به لیزر در یک ‌جهت و در یک نقطه هم ‌گرا می ‌شود تا جهت اعمال بر روی ماده جهت برش و حکاکی آماده شود. و بخش ‌های دیگر شامل دستگاه چیلر جهت خنک ‌سازی و کاهش دمای قسمت ‌هایی همچون ژنراتور و هد به کار می ‌رود.

 قسمت ‌های دیگر شامل مخزن گاز، ژنراتور، سیستم کمکی شامل فن، خنک‌ کننده، کمپرسور هوا، سیستم انتقال و قطعات دیگر هستند.

عملکرد دستگاه لیزر صنعتی

عملکرد و کنترل دستگاه لیزر صنعتی توسط کامپیوتر صورت می گیرد‌. عملکرد آن بسیار آسان است بدین ترتیب که طراح با اجرای طرح موردنظر خود به وسیله نرم افزار های گرافیکی آن ها را به دستگاه لیزر ارسال کرده و تنها با فشار دادن یک دکمه، دستگاه متریال موردنظر را به صورت اتوماتیک برش می دهد.

کاربرد این دستگاه با توجه به توانایی ها و مزیت های بسیار زیاد آن در صنایع مختلف در برش و حکاکی متریال مختلف از جمله انواع فلزات و غیرفلزات، چوب، کریستال، چرم، پارچه، سرامیک و پلکسی گلاس با طرح های متنوع و بسیار پرکاربرد است.

نحوه کار با دستگاه برش لیزر

کار با دستگاه برش لیزر صنعتی نیاز به تخصص بالایی نداشته و با آموزش‌های ابتدایی می ‌توان از این دستگاه استفاده نمود. جهت شروع به کار با دستگاه برش لیزر صنعتی، ابتدا به یک مکان جهت قرارگیری دستگاه، کامپیوتر و برنامه‌ هایی مانند فوتوشاپ نیاز خواهد بود. در هنگام کار با دستگاه لیزر صنعتی به دلیل اتوماتیک بودن دستگاه، اپراتور می ‌تواند قدرت و سرعت دستگاه را تنظیم کرده و فایل را واگذاری و مابقی کار را به عهده دستگاه بگذارد.

به‌ طور کلی کار با دستگاه لیزر صنعتی بسیار آسان بوده و نیاز به آموزش ‌های تخصصی وجود نخواهد داشت.

اپراتور دستگاه لیزر صنعتی 

اپراتور به شخصی گفته می ‌شود که با یک دستگاه کار کرده و وظیفه نگهداری از آن را به‌ عهده دارد. این شخص هیچگونه مسئولیتی در قبال تعمیرات دستگاه‌ و همچنین انتخاب طرح‌ ها نداشته و تنها وظیفه کار با دستگاه را خواهد داشت. اپراتور باید تمام ریزه‌ کاری‌ های کار با دستگاه لیزر صنعتی را دانسته و دانش‌ های مورد نیاز در این حوزه را یاد گرفته تا بتواند با دقت و مهارت بسیار بالایی با این دستگاه کار کرده و برش و حکاکی های موردنظر را بر روی متریال ها انجام دهد.اپراتور دستگاه لیزر صنعتی باید تمامی نکات ایمنی را جهت حفظ سلامت خود و دستگاه و همچنین محیط رعایت کرده و با تمامی قطعات دستگاه آشنا بوده و تا بتواند به‌ راحتی با دستگاه کار کند. به‌ عنوان مثال اپراتور دستگاه لیزر صنعتی باید بداند که چه لنزی برای برش و حکاکی چه متریالی مناسب می ‌باشد و موارد بسیاردیگری.


اینجا بخوانید: نکاتی که یک اپراتور دستگاه لیزر صنعتی باید بداند


مهارت‌ های لازم جهت کار با دستگاه لیزر صنعتی 

همان طور که ممکن است بدانید دستگاه لیزر صنعتی جزء دستگاه‌ های الکترونیکی و بسیار پیشرفته است که در صنعت برش و حکاکی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. بیشترین عملکرد این دستگاه به‌ صورت اتوماتیک بوده و اپراتور نقش بسیار کمی در فرآیند برش و حکاکی خواهد داشت. همچنین برای کار با دستگاه لیزر صنعتی نیاز به دانش و مهارت خاصی نبوده و تنها با گذراندن دوره‌ های بسیار کوتاه می‌ توانید آموزش‌ های لازم جهت کار با این دستگاه را یاد گرفته و به‌ راحتی از آن استفاده نمایید.

به‌ طور کلی نحوه عملکرد دستگاه لیزر صنعتی توسط سیستم کامپیوتری است که طرح مورد نظر توسط کامپیوتر به دستگاه داده‌ شده و دستگاه برش و حکاکی را بر روی متریال مورد نظر انجام می ‌دهد. این طرح‌ ها به‌ صورت آماده در بازار موجود بوده اما اگر می ‌خواهید که طرح اختصاصی بوده و تمامی سود آن نیز مختص به خودتان باشد، بهتر است که با کمی خلاقیت طرح مورد نظر را ترسیم کرده و بر روی متریال توسط دستگاه اجرا نمایید.

مزایای دستگاه های لیزر صنعتی

از مزایای بیشماری که این دستگاه ها در صنایع گوناگون دارند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. قابلیت برش انواع متریال های فلز و غیر فلز
  2. سرعت بسیار بالا
  3. دقت میلی متری
  4. افزایش و حفظ کیفیت
  5. ایجاد انواع اشکال هندسی
  6. انجام فرآیند برش بدون سر و صدا و لرزش
  7. کاهش وقوع حادثه در کارگاه ها و شرکت های تولیدی با افزایش امنیت
  8. هزینه مناسب و مقرون به صرفه

در حکاکی و برش انواع فلزات و غیر فلزات از  لیزرهای صنعتی استفاده می شود که در ادامه  به تشریح  عملکرد آن ها خواهیم‌ پرداخت.

دستگاه لیزر فلزات

به وسیله دستگاه لیزر برش فلزات اکثریت فلزات صنایع مختلف از جمله فولاد، آهن و آلومینیوم را که جزء پرکاربردترین فلزات در صنایع هستند برش می دهند. در این صنایع بعد از تبدیل فلزات به صورت ورقه های کوچک، به کمک لیزرهای صنعتی با تولید گرما و حرارت و رساندن فلزات به نقطه ذوب متریال را به اشکال مختلف و زیبا برش می دهند.

بهترین دستگاه لیزر فلزات

از بهترین و مدرنترین دستگاه لیزر فلزات میتوان به نسل چهارم این دستگاه ها موسوم به دستگاه لیزر فایبر اشاره کرد که در توان، ابعاد و اندازه های گوناگون موجود بوده و توسط شرکت نوین تاک لیزر قابل ارائه می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با دستگاه لیزر فلزات و انواع مختلف آن کلیک کنید.

دستگاه لیزر غیرفلزات

به وسیله لیزرهای صنعتی به کار برده شده در دستگاه های برش غیرفلزات انواع متریال های غیرفلز مثل چرم، چوب، شیشه، پلاستیک، پارچه، نمد و بسیاری از متریال های دیگر را با ظرافت و بدون نقص برش و حکاکی می کنند. برش متریال غیر فلز را با تکنیک لایه برداری و سوزاندن سطح مواد انجام می دهند.

کاربردهای لیزر غیرفلزات عبارتند از ساخت انواع تابلو و لوح های تندیس، انواع آرم ها در اشکال مختلف، جلدهای چرم کتاب، برش پارچه و نمد در صنایع پوشاک و بسیاری از کاربردهای دیگر.

بهترین دستگاه لیزر غیر فلزات

از برترین و به روزترین دستگاه لیزر غیر فلزات میتوان به دستگاه هایی که برش انواع متریال را با دقت و سرعتی بسیار بالا توسط گاز CO2 انجام می دهند اشاره کرد. به روزترین این دستگاه ها یعنی مدل های لایت و پایونیر لیزر غیر فلزات توسط شرکت نوین تاک لیزر گردآوری شده و با گارانتی و خدمات پس از فروش قابل ارائه به شما عزیزان می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با دستگاه لیزر غیر فلزات و انواع آن کلیک کنید.

دستگاه لیزر حکاکی

دستگاه های لیزر حکاکی مارکینگ را میتوان یکی از اصلی ترین دسته های لیزر صنعتی دانست. با استفاده از لیزر های حکاکی امکان حکاکی متن، تصویر، اعداد و …  روی متریال گوناگون از جمله انواع فلزات، چوب، چرم، آینه و … وجود خواهد داشت. از برترین مزایای حکاکی لیزری نسبت به سایر روش ها میتوان به عدم استفاده از جوهر اشاره کرد. در این روش به علت انجام حکاکی روی بدنه سطوح و در عمق های دلخواه امکان کمرنگ شدن و یا پاک شدن متن و یا تصویر حک شده به صفر خواهد رسید.

بهترین دستگاه لیزر حکاکی مارکینگ

دستگاه لیزر حکاکی می توانند انواع طرح و نقش، نوشته، بارکد، تاریخ و یا هر اطلاعات دیگری را بر روی انواع متریال حک کنند. در این دستگاه ها با برداشتن عمق مشخصی از قطعه مورد نظرعملیات حکاکی انجام می شود. این دستگاه ها در دو مدل نوین و فینو طراحی و ارائه شده اند. لیزر حکاکی مدل فینو دارای یک میز اختصاصی است که انجام فرآیند حکاکی را بسیار سهل تر نموده است. در دستگاه لیزر حکاکی مدل نوین اما میز اختصاصی وجود ندارد. ابعاد کوچک این دستگاه این مدل را تبدیل به یک مدل پرتابل برای حکاکی نموده است.

انواع مختلف دستگاه لیزر صنعتی

انواع‌ لیزرهای مورد استفاده در دستگاه های لیزر صنعتی عبارتند از لیزرهای جامد، لیزرهای گازی، لیزرهای فیبری، لیزرهای شیمیایی و لیزرهای رادیواکتیو. البته لازم به ذکر است پرکاربردترین لیزرها در صنعت لیزرهای گازی و جامد هستند.

لیزرهای پر کاربرد در دستگاه های برش لیزر صنعتی عبارتند از:

  1. لیزر CO2

این لیزر که جزء لیزرهای صنعتی گازی است بیشترین کاربرد را برای تضعیف ماده، حکاکی و برش صنعتی انواع متریال از جمله آلومینیوم، فولاد، تیتانیوم، چوب، شیشه، پارچه و پلگسی گلاس را دارد.

  1. لیزر فایبر

لیزر فایبر از لیزرهای جامد است که پیشرفت های بسیار زیادی در این صنعت داشته است‌. در این تکنولوژی اشعه لیزر توسط دانه لیزر تولید و بعد از آن در الیاف شیشه ای تقویت می شود. در نهایت برش مواد فلزی بازتابنده را به وسیله طول موج 064/1 میکرو لیزر و ایجاد نقطه اثر بسیار کوچک انجام می دهد.

  1. لیزر نئودیمیم ( Nd )

این نوع از لیرز ها برای تضعیف ماده در برش و حکاکی متریالی که در آن قدرت زیاد و تکرارپذیری بالا مدنظر است مورد استفاده قرار می گیرند.

  1. لیزر گارنت ( Nd YAG )

از این لیزر نیز برای تضعیف ماده و برش و حکاکی متریالی که نیازمند قدرت بسیار بالایی هستند استفاده می شود.

  1. لیزر Microjet

این لیزر از پیشرفته ترین و مدرن ترین لیزرهای صنعتی است. کاربرد این لیزر در دستگاه هدایت اشعه لیزر توسط جت آب‌ و برش متریال توسط لیزر است. آب در این روش سطح ماده را خنک کاری کرده و اثرات تخریبی ناشی از برش را از بین می برد.

مقایسه دستگاه لیزر صنعتی چینی و ایرانی

در حال‌ حاضر، دستگاه‌ های لیزر صنعتی دارای کیفیت های متفاوت و برند های متعددی در بازار داخلی هستند و بنابراین از قیمت و خدمات پس‌ از فروش گوناگونی نیز برخوردار می‌ باشند. این دستگاه‌ ها، از جمله مهم‌ ترین و پرکاربردترین تجهیزات استفاده‌ شده در صنایع برای تولید محصولات متنوع هستند و بنابراین کیفیت و دوام قطعات و تجهیزات آن‌ ها برای تولیدات بسیار با کیفیت‌ تر، از اهمیت بسزایی برخوردار می‌ باشد.

در داخل کشور نیز شرکت‌ های گوناگونی دستگاه‌ های لیزر صنعتی را تولید و به بازار داخلی عرضه می‌ کنند که هر کدام از تولیدات آن‌ ها از لحاظ کیفیت و عملکرد دارای تفاوت‌ هایی با یکدیگر است. برخی تولیدکنندگان از مواد اولیه و متریال‌ های بسیار با کیفیت و مرغوب در تولید دستگاه‌ های لیزری خود استفاده می‌ کنند و با توجه به خط تولید پیشرفته و کارشناسان و متخصصان بسیار ماهر، آن‌ ها را به مشتریان عرضه می‌ نمایند. اما در مقابل برخی تولید کنندگان داخلی نیز تنها بر صرف فروش بیشتر محصولات خود، از متریال‌ های بی‌ کیفیت و ارزان استفاده نموده و با سرهم کردن قطعات بر روی یکدیگر، آن‌ ها را با قیمتی بسیار ارزان و همچنین کیفیت پایین به مشتریان عرضه می‌ کنند.

دستگاه‌ های لیزر صنعتی در برند چینی نیز دارای کیفیت‌ های متفاوتی با توجه به اعتبار و نوع شرکت تولید کننده هستند و در نوع بسیار با کیفیت آن‌ ها، از متریال‌ های بسیار مرغوبی در ساخت بدنه و سایر تجهیزات و قطعات دستگاه‌ های لیزر صنعتی به‌ کار رفته است.

در هنگام انتخاب و خرید دستگاه‌ های لیزر صنعتی توجه به برخی نکات همچون مدل دستگاه با توجه به تولیدات، کیفیت بدنه، دوام و طول عمر دستگاه، کیفیت قطعات و تجهیزات، خدمات پس‌ از فروش، قیمت مناسب با توجه به کیفیت محصول و غیره بسیار حائز اهمیت است و با وجود تمامی این مجموعه ویژگی‌ ها در یک دستگاه لیزر صنعتی، فرقی نمی‌کند که برند آن ایرانی و یا چینی باشد.

نرم افزار های مورد استفاده در دستگاه های برش لیزر صنعتی

نرم‌افزارهای گرافیکی حکاکی و برش لیزر صنعتی را می‌توان راه ارتباطی دستگاه و کامپیوتر دانست. این نرم‌افزار ها یکی از اصلی‌ترین بخش‌های دستگاه‌ های لیزر صنعتی هستند و لازم است در زمان نصب دستگاه نرم ‌افزار متناسب با آن نیز بر روی کامپیوتر نصب شود. همان‌طور که ممکن است بدانید فایل ‌ها و طرح‌ های ورودی به انواع دستگاه ‌های لیزر برداری هستند، برای ‌اینکه دستگاه لیزر بتواند این فایل‌ ها را خوانده و اجرا کند نیاز به نرم ‌افزارهای گرافیکی و تخصصی دارد.

ازجمله برترین نرم ‌افزارهای مورد استفاده در دستگاه‌ های لیزر می‌توان به نرم افزار  RDWOR که رایگان است، نرم افزار EZCAD  که یک نرم افزار علامت گذاری و رایگان است و نرم افزار cypcut  که مناسب جهت برش انواع ورق می باشد اشاره کرد. تمامی نرم افزار های نامبرده به ‌سادگی بر روی اکثر سیستم‌ عامل ها همچون ویندوز قابل‌اجرا بوده و اپراتور به‌سادگی با دریافت آموزش‌های لازم می‌تواند از این نرم ‌افزارها استفاده و طرح موردنظر خود را به دستگاه لیزر جهت اجرا بشناساند. جهت دانلود نرم افزار های نامبرده به صفحه پشتیبانی مراجه کنید.

تیوب دستگاه لیزر صنعتی

تیوب دستگاه لیزر را میتوان یکی از مهم ترین قسمت های دستگاه لیزر دانست. به طورکلی تیوب دستگاه های لیزر از 3 قسمت و یا لایه اصلی تشکیل شده است. قسمت و یا لایه اول محفظه نگهدارنده چند گاز است. لایه دوم که آب در آن گردش دارد وظیفه خنک کردن لایه اول را عهده دار است. لایه سوم نگهدارنده و محافظت کننده لایه اول و دوم و در واقع کل تیوب لیزر است. تیوب لیزر دارای طول عمر مشخصی است. با پایان رسیدن طول عمر آن و یا در صورت خرابی احتمالی این قطعه نیاز به تعویض آن می باشد.

قیمت دستگاه لیزر صنعتی

در نوین تاک لیزر انواع دستگاه های حکاکی و برش لیزر صنعتی با قیمت های مختلف موجود می باشد. با توجه با سیاست های کاری این شرکت مبنی بر پاسخ به نیاز تمامی افراد شاغل در این حوزه امکان خرید هر مدل از دستگاه های مدنظر مشتریان گرامی هم بصورت نقد و هم بصورت اقساط  فراهم شده است، تا تمامی افراد با هر توان مالی امکان خرید و استفاده از دستگاه های لیزر این مجموعه را در محل کار و کارگاه خود د اشته باشند و با استفاده از این دستگاه ها بتوانند کسب و کار خود  را رونق ببخشند. نوین تاک لیزر در تلاش است تا بتواند سهمی در رونق تمامی کسب و کار های داخل کشور جهت به حرکت درآوردن و چرخاندن چرخ اقتصادی کشور داشته باشد. جهت دریافت قیمت روز انواع دستگاه های لیزر صنعتی و اطلاع از نحوه پرداخت هزینه دستگاه ها تنها کافیست با کارشناسان فروش این شرکت تماس حاصل نمایید.

فاکتورهای تعیین کننده قیمت انواع دستگاه های لیزر صنعتی

در تعیین قیمت انواع دستگاه های لیزر صنعتی عوامل مؤثری تأثیر گذار هستن که از جمله این عوامل عبارتند از: نوع تیوب لیزر و توان قابل تولید توسط آن، ابعاد و اندازه دستگاه و میز کار آن، نوع سورس مورد استفاده در دستگاه، کیفیت قطعات جانبی دستگاه و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش آن.

راهنمای خرید دستگاه لیزر صنعتی

با توجه به این مضوع که دستگاه لیزر صنعتی، دستگاه بسیار پیچیده ‌ای بوده و دارای انواع متفاوتی از نظر توان و سرعت می ‌باشد، رعایت برخی نکات سبب انتخاب درست این دستگاه شده و می ‌توانید با توجه به آن‌ ها، دستگاه مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

ازجمله نکات قابل‌ توجه در هنگام خرید دستگاه لیزر صنعتی عبارتند از:

  • در هنگام خرید، به ابعاد میز کار خود توجه نمایید. هر چه میز وسیع‌ تر و بزرگتر باشد، دستگاه و متریال بزرگتری نیز بر روی آن جای گرفته و کار راحت ‌تر پیش می‌ رود.
  • در هنگام خرید به ثابت بودن میز و یا برقی بودن آن نیز توجه نمایید. زیرا پس‌ از هر بار برش در قسمت ‌های متفاوت متریال، میز باید به‌ صورت دستی چرخش یافته تا سایر قسمت ‌ها هم به‌ خوبی برش داده شوند. به‌ همین دلیل استفاده از میز برقی، کار حکاکی و برش را بسیار آسان تر می‌ کند.
  • دستگاه ‌های که در کارگاه‌ های کوچک و به‌ صورت دستی مونتاژ می ‌شوند کیفیت و دقت پایینی داشته و مناسب برای استفاده نمی ‌باشند. بنابراین سعی کنید دستگاه‌ هایی که دارای برندهای مطرح و نشان استاندارد می باشند را از شرکت ‌های معتبر خریداری نمایید.
  • در زمان خرید دستگاه لیزر صنعتی علاوه ‌بر خرید آن ‌ها از مراکز معتبر، به گارانتی و ضمانت اصالت دستگاه توجه کرده و مطمئن شوید که شرکتی که از آن خرید خود را انجام می دهید، دارای خدمات پس‌ از فروش باشد.

نکات مهم در تمیز کردن دستگاه لیزر صنعتی

از جمله نکات مهم جهت تمیز کردن و نگهداری از دستگاه‌ های لیزر صنعتی می‌ توان به چند مورد زیر اشاره نمود:

  • پس‌ از اتمام کار حکاکی و برش های طولانی‌ مدت بر روی انواع متریال، بهتر است که دستگاه را به‌ خوبی تمیز نمایید. پاک کردن و تمیز کردن دستگاه لیزر صنعتی، زمان بسیار کمی را به خود اختصاص داده و با انجام آن می‌ توان به عملکرد بهتر دستگاه کمک نمود.
  • جهت افزایش بهره‌ وری از دستگاه لیزر صنعتی، می‌ توانید از یک سیستم تهویه مناسب که دارای مکش و دمنده قوی است استفاده نمایید. اپراتور ها می‌ توانند بسته به نوع عملکرد دستگاه، نوع متریال مصرفی و همچنین انجام حکاکی و یا برش توسط دستگاه، از سیستم‌ های تهویه و مکش متفاوتی استفاده نمایند.
  • بهتر است که جهت افزایش عملکرد دستگاه لیزر صنعتی خود، سرویس‌ های دوره ای و همچنین تعمیرات آن را توسط سرویس کاران و متخصصین موجود در این حرفه به‌ صورت دوره ‌ای انجام دهید.
  • برای نگهداری از دستگاه لیزر صنعتی خود، می‌ توانید قسمت‌ هایی از آن را که استفاده نمی‌ کنید، توسط پارچه و یا عوامل دیگری پوشش داده و از نفوذ گرد و غبار و کثیفی به آن‌ ها جلوگیری نمایید. این عمل بهره ‌وری در مناطقی که حکاکی انجام می‌ دهید را افزایش می‌ دهد.
  • به‌ طور مرتب قسمت‌ های مکانیکی دستگاه و همچنین آینه و لنز دستگاه را بررسی کرده و از بروز ایرادات و مشکلات متنوع در آن‌ ها جلوگیری نمایید.
  • سلامت چیلر را به‌ صورت مرتب بررسی کرده و از افزایش دمای آن بالاتر از ۳۵ درجه جلوگیری نمایید.
  • جهت افزایش طول عمر دستگاه لیزر صنعتی، پمپ، مسیر گردش آب چیلر، مسیر آب تیوپ لیزر و همچنین شلنگ‌ ها را به‌ طور مداوم بررسی کنید.

چرا دستگاه های لیزر صنعتی نوین تاک لیزر؟

بدون شک نوین تاک لیزر را میتوان بهترین و معتبرترین شرکت تولیدکننده و ارائه دهنده انواع دستگاه های حکاکی و برش لیزر صنعتی دانست. سابقه بیش از 15 ساله این مجموعه در ارائه انواع دستگاه های لیزر به صنعتگران سرتاسر کشور، ارائه برترین راهنمایی های لازم توسط تیم فنی و مهندسی این مجموعه در مسیر انتخاب بهترین دستگاه، ارائه برترین شرایط فروش انواع دستگاه های لیزر صنعتی هم بصورت نقد و هم بصورت اقساط، ارائه خدمات نصب و راه اندازی دستگاه بصورت رایگان، ارائه انواع آموزش های کار با دستگاه توسط تکنسین های مجموعه، ارائه برترین خدمات پس از فروش و گارانتی دستگاه و تمامی قطعات به کار رفته در دستگاه ها، پیوستگی در موجودی دستگاه ها و قطعات دستگاه ها، پشتیبانی همیشگی و هزاران مورد دیگر تنها گوشه ای از ادعای این مجموعه برای بهترین بودن است.

شرکت نوین تاک لیزر بزرگ ترین شرکت وارد کننده دستگاه های مختلف لیزر از جمله دستگاه های مدرن لیزر صنعتی در کشور همرا با مشاوره و آموزش های لازم توسط کارشناسان مجرب شرکت است. در صورت نیاز می توانید به روزترین دستگاه لیزر فلزات، دستگاه لیزر غیر فلزات، دستگاه لیزر مارکینگ، جوش لیزر و تمامی قطعات یدکی مورد نیاز کسب و کار خود را از شرکت نوین تاک لیزر با مناسب ترین قیمت خریداری نموده و از خدمات نصب رایگان توسط تیم فنی مهندسی نوین تاک لیزر به همرا گارانتی و خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید. جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره 02149063 تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند.

سوالات متداول

دستگاه لیزر صنعتی چیست؟

دستگاه لیزر صنعتی به دستگاه هایی گفته می شود که با استفاده از تکنولوژی لیزر قابلیت حکاکی و برش انواع متریال گوناگون همچون فلزات و غیر فلزات را در صنعت دارا هستند.

انواع دستگاه لیزر صنعتی کدامند؟

بطورکلی دستگاه های لیزر صنعتی را میتوان به دو دسته دستگاه های لیزر فلزات و دستگاه های لیزر غیر فلزات تقسیم بندی نمود.

قیمت خرید انواع دستگاه لیزر صنعتی چقدر است؟

بسته به نوع دستگاه لیزر متناسب با کسب و کار و نیاز شما قیمت انواع دستگاه های لیزر متفاوت می باشد. جهت دریافت قیمت روز انواع دستگاه ها با شماره 49063 تماس بگیرید.

84 دیدگاه

    • سلام و وقت بخیر
      بله دوست عزیز، با استفاده از انواع دستگاه های لیزر غیر فلزات شرکت نوین تاک لیزر امکان برش انواع پارچه ها وجود دارد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در ارتباط با بهترین دستگاه برش غیر فلزات با کارشناسان این مجموعه با شماره 49063 تماس حاصل نمائید. کارشناسان ما پاسخگو و راهنمای شما عزیزان در انتخاب بهترین دستگاه لیزر متناسب با حرفه و کسب و کار شما هستند.

  • سلام. در مجموعه شما علاوه بر دستگاه های لیزر صنعتی، دستگاه های برش لیزری خانگی هم موجود هست؟

    • سلام و وقت بخیر
      لطفاً جهت دریافت راهنمایی با کارشناسان نوین تاک لیزر با شماره 49063 تماس بگیرید.

  • کاملترین مجموعه دستگاه های لیزر صنعتی رو شرکت نوین تاک لیزر دارند، بهترین و به روزترین دستگاه های لیزر موجود در بازار ایران
    موفق باشید

    • سلام و وقت بخیر
      ممنون از لطف و نظر شما دوست عزیز، تلاش مجموعه نوین تاک لیزر همواره بر فراهم نمودن مجموعه ای جامع و کامل جهت ارائه انواع خدمات به صنعتگران شاغل در صنایع مربوط به دستگاه های حکاکی و برش لیزری بوده و خواهد بود.

  • درود
    دستگاه های لیزر صنعتی با توجه به تعریف این مقاله شامل تمام دستگاه های موجود در این صنعت اعم از دستگاه های لیزر مارکینگ، دستگاه های لیزر فلزات، دستگاه های لیزر غیر فلزات و … می شوند. در نوین تاک تمامی دستگاه های نامبرده موجود هستند؟

    • سلام و وقت بخیر
      بله دوست عزیز نوین تاک لیزر تلاش نموده است تمامی دستگاه های لیزر صنعتی مورد نیاز صنعتگران شاغل در این حوزه را گردهم آورد تا بتواند پاسخگوی نیاز تمامی افراد با هر سطح از فعالیت صنعتی را بدون کم و کاست بدهد.

    • سلام و وقت بخیر
      تلاش تیم فنی و تخصصی نوین تاک لیزر بر ارائه برترین و به روز ترین دستگاه های لیزر موجود در دنیا جهت پاسخگویی جامع و کامل به تمامی افراد شاغل در این حوزه بوده است و خواهد بود.
      ممنون از لطف و نظر شما دوست عزیز

    • سلام و وقت بخیر
      بله دوست عزیز، لیست قیمت تمامی دستگاه های لیزر به آدرس ایمیل شما ارسال شد.

  • سلام وقت شما بخیر، کاتالوگی دارید که شامل تمام دستگاه های لیزر صنعتی موجود در شرکت شما به همرا دیتیل دستگاه ها باشه ؟ اگر دارید ممنون میشم ارسال بفرمایید.
    با تشکر

    • سلام و وقت بخیر
      بله دوست عزیز کاتالوگ تمامی دستگاه های لیزر به همرا تصاویر، توضیحات و مشخصات فنی دستگاه ها به آدرس ایمیل شما ارسال شد.

  • با سلام و عرض ادب
    دستگاه های لیزر شما تماماً وارداتی هستند ؟ دستگاه لیزر صنعتی تولید نمیکنید ؟

    • سلام و وقت بخیر
      لطفاً جهت کسب اطلاعات در این مورد با واحد بازرگانی نوین تاک لیزر با شماره 44206363 تماس حاصل نمایید.

  • با سلام و احترام
    بنده از مجموعه شما دستگاه برش لیزری فلز خریدم و بسیار از خدمات، پاسخگویی و پشتیبانی تیم فنی و مهندسی شما رضایت داشتم. ممنون از شرکت خوب شما

    • سلام و وقت بخیر
      ممنون از لطف و نظر شما دوست عزیز. خرسندیم که توانسته ایم رضایت شما را کسب نماییم.

  • با سلام و احترام
    دستگاه های لیزر مجموعه شما موجود هستن و یا بر اساس سفارش خریداری شده و موجود می شوند؟

    • سلام و قت بخیر
      بطور کلی جهت رفاه حال شما مشتریان گرامی معولاً از هر دستگاه تعدادی در انبار این شرکت موجود می باشد، تا روند ثبت سفارش، خرید و دریافت دستگاه در کوتاهترین زمان ممکن انجام شود.
      اما این اطمینان به شما داده خواهد شد درصورت عدم موجودی دستگاه در سریعترین زمان ممکن خرید و انتقال دستگاه به کشور جهت تحویل به مشتریان گرامی انجام می شود.

    • سلام و وقت بخیر
      تفاوت اصلی این دو دستگاه را میتوان تکنولوژی مورد استفاده در این دستگاه ها دانست. در دستگاه لیزر فایبر از تکنولوژی فایبر استفاده شده است که مناسب جهت حکاکی و برش لیزری متریال فلزی است و در دستگاه لیزر CO2 از تکنولوژی گاز CO2 استفاده می شود که مناسب جهت حکاکی و برش لیزری متریال غیر فلز می باشد.

    • سلام و وقت بخیر
      از مزایای بی شمار انواع دستگاه های لیزر صنعتی میتوان به سرعت، دقت و ظرافتی که در برش و حکاکی متریال گوناگون وارد نموده اند اشاره کرد.

    • سلام و وقت بخیر
      بله در مجموعه نوین تاک لیزر امکان بازدید از انواع دستگاه های حکاکی و برش لیزری اعم از دستگاه برش لیزری فلزات، دستگاه برش لیزری غیر فلزات، دستگاه حکاکی لیزری و دستگاه جوش لیزری در محل دائمی نمایشگاه های این شرکت موجود می باشد.

  • سلام و روزبخیر، درصورت خرید دستگاه های لیزر صنعتی مجموعه شما ارسال با خریدار هست و یا توسط شرکت شما انجام میشه؟

    • سلام و وقت بخیر
      ارسال انواع دستگاه های حکاکی و برش لیزری مجموعه نونی تاک لیزر هم از سوی شرکت و هم از سوی خریدارن محترم بدون هیچ محدودیتی قابل انجام خواهد بود.

    • سلام و وقت بخیر
      درصورت خرید انواع دستگاه های حکاکی و برش لیزری مجموعه نوین تاک لیزر امکان ارسال دستگاه ها هم از سوی شرکت و هم سوی خریدارن محترم بدون هیچ محدودیتی قابل انجام خواهد بود.

    • سلام و وقت بخیر
      با توجه به نوسانات بازار توصیه می شود جهت دریافت قیمت روز انواع دستگاه های لیزر صنعتی با کارشناسان بخش فروش نوین تاک لیزر با شماره 02149063 تماس حاصل نمایید.

    • سلام و وقت بخیر
      توان دستگاه های لیزر صنعتی بسته به نوع دستگاه لیزر انتخابی شما که بر اساس صنعتی که در آن شاغل بوده و نوع متریالی که جهت حکاکی و برش لیزری درنظر دارید، متفاوت خواهد بود. توان های موجود این دستگاه ها از 100 وات الی 8000 وات متفاوت هستند.

  • عرض ادب و احترام
    بنده برای تجهیز کارگاهم از دستگاه های لیزر این مجموعه خرید کردم و بسیار از خدمات نصب و پشتیبانی این مجموعه رضایت داشتم. این پیام فقط برای تقدیر و تشکر از کارکنان این مجموعه است. همواره پرکار باشید انشااله.
    سرافراز

    • سلام و وقت بخیر
      ممنون از لطف و نظر شما دوست عزیز، خرسندیم که توانسته ایم رضایت شما را کسب نماییم.

  • سلام. نمایشگاه صنعت تهران دستگاه های لیزر صنعتی برای بازدید موجود هستند؟

    • سلام و وقت بخیر
      بله دوست عزیز مجموعه نوین تاک لیزر تمامی ماشین آلات لیزر صنعتی خود را در بیست و یکمین نمایشگاه صنعت تهران به آدرس سالن 7، غرفه نوین تاک لیزر جهت بازدید شما صنعتگران گرامی قرار داده است.

  • با سلام، چطور میتونم موجودی دستگاه های لیزر فلزات و همینطور غیر فلزات رو چک کنم؟

    • سلام و وقت بخیر
      جهت اطلاع از دستگاه های لیزر فلزات و لیزر غیر فلزات موجود مجموعه نوین تاک لیزر با کارشناسان فروش این مجموعه با شماره 02149063 تماس حاصل نمایید.

  • با عرض ادب و احترام
    بنده قصد تشکر ویژه از مدیریت مجموعه نوین تاک به عنوان بزرگترین شرکت واردکننده دستگاه های لیزر صنعتی رو داشتم. بسیار بسیار مجموعه خوش قول و متعهدی هستند. ممنون از این همه تخصص و تعهدی که در کار دارید. ممنون از اخلاق حرفه ای شما

    • سلام و وقت بخیر
      ممنون از لطف و نظر شما دوست عزیز، وظیفه ما ارائه خدمات باکیفیت و درخور مشتریان ماست. خرسندیم که توانسته ایم رضایت شما دوست گرامی را کسب نماییم.

    • سلام و وقت بخیر
      در مجموعه نوین تاک لیزر هم انواع دستگاه های لیزر صنعتی واردتی موجود می باشد و هم این شرکت به عنوان یکی از برترین ارائه دهندگان انواع دستگاه های لیزر اقدام به تولید انواع دستگاه های لیزر توسط خود این مجموعه نیز نموده است.

    • سلام و وقت بخیر
      دستگاه های لیزر در منبع تولید اشعه لیزر، توان لیزر، ابعاد و اندازه دستگاه و قیمت با یکدیگر متفاوت هستند.

    • سلام و وقت بخیر
      منبع تولید اشعه لیزر جهت ارائه توان های گوناگون را عمده ترین تفاوت در دستگاه های لیزر میتوان دانست.
      منبع تولید اشعه لیزر در دستگاه های لیزر فلزات فایبر و منبع تولید اشعه لیزر در دستگاه لیزر غیر فلزات CO2 می باشد.

  • ممنون از مقاله جامعتون
    بخوبی دستگاه های لیزر، تفاوت ها و مزیت هاشون رو توضیح دادید
    ممنونم

    • سلام و وقت بخیر
      لیست قیمت انواع دستگاه های لیزر فلزات و دستگاه لیزر غیر فلزات این مجموعه به آدرس ایمیل شما ارسال شد.

    • سلام و وقت بخیر
      این مجموعه تلاش نموده است برترین و به روز ترین دستگاه های لیزر تولیدی در سراسر جهان را جهت ارائه به شما سروران گرامی گردهم آورد. عمده ترین محصولات این شرکت متعلق به کشور چین می باشند.

  • با سلام و احترام
    دستگاه برش لیزری فلزات و دستگاه برش لیزری غیرفلزات که خریداری شوند. نصب و راه اندازی به چه صورت انجام می شود؟

    • سلام و وقت بخیر
      در مجموعه نوین تاک لیزر بعد از ارائه مشاوره و خرید دستگاه لیزر صنعتی مورد نیاز شما، خدمات نصب و راه اندازی و آموزش به اپراتور مربوطه توسط تکنسین های متخصص نوین تاک لیزر بصورت کاملاً رایگان ارائه می شود.

  • درود
    منبع لیزر در دستگاه های برش لیزر چیه؟ لیزر از چه منبعی منتشر میشه؟

    • سلام و وقت بخیر
      بسته به نوع دستگاه برش لیزر صنعتی موردنظر منبع دستگاه لیزر نیز متفاوت خواهد بود.
      منبع لیزر در دستگاه برش لیزری فلزات لیزر فایبر و منبع تولید لیزر در دستگاه لیزر غیر فلزات لیزر CO2 می باشد.

  • با عرض ادب، دستگاه لیزر خانگی هم دارید؟ در چه ابعاد و بازه قیمتی موجود هستن؟

    • سلام و وقت بخیر
      نوین تاک لیزر به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده انواع دستگاه لیزر صنعتی و خانگی دارای انواع گوناگونی از دستگاه لیزر هم جهت مصارف صنعتی و هم جهت مصارف خانگی می باشد. جهت کسب اطلاع از ویژگی های انواع دستگاه لیزر و همچنین قیمت روز دستگاه ها با کارشناسان این مجموعه با شماره 02149063 تماس حاصل نمایید.

    • سلام و وقت بخیر
      دستگاه های لیزر صنعتی بطورکلی جهت برش انواع متریال فلزی با استفاده از دستگاه لیزر فلزات و متریال غیر فلزی با استفاده از دستگاه برش غیر فلزات کاربرد دارند.

    • سلام و وقت بخیر
      توان در دستگاه های لیزر صنعتی بر اساس کارکرد دستگاه متفاوت بوده و بسته به نوع دستگاه لیزر در بازه 100 الی 12000 وات متفاوت است.

    • سلام و وقت بخیر
      توان در دستگاه های لیزر صنعتی بر اساس کارکرد دستگاه ها متفاوت بوده و در بازه 100 الی 12000 وات متفاوت است.

  • سلام، مشاوره میخواستم در ارتباط با خرید دستگاه برش لیزری
    ممنون میشم راهنماییم کنید
    قندی

    • سلام و وقت بخیر
      لطفاً با کارشناسان فروش این مجموعه با شماره 02149063 تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما پاسخگوی شما عزیزان هستند.

  • دستگاه های لیزر صنعتی فقط مصارف صنعتی دارن؟ برای مصارف کارگاه های کوچک و خانگی چه دستگاهی رو پیشنهاد میدید؟

    • سلام و وقت بخیر
      در مجموعه نوین تاک لیزر انواع دستگاه های حکاکی و برش لیزری بزرگ برای مصارف صنعتی و جهت کارگاه های بزرگ و همچنین انواع دستگاه های حکاکی و برش لیزری کوچک جهت مصارف خانگی و کارگاه های کوچک موجود و قابل ارائه به شما هم میهنان گرامی می باشد.

    • سلام و وقت بخیر
      تمامی دستگاه های حکاکی و برش لیزری این مجموعه به همراه ضمانت نامه و گارانتی معتبر به خریداران گرامی عرضه می شوند.

  • عرض ادب
    امکان دانلود و مشاهده کاتالوگ دستگاه های لیزر مجموعه نوین تاک وجود داره؟

    • سلام و وقت بخیر
      کاتالوگ دستگاه های لیزر این مجموعه به آدرس ایمیل شما ارسال شد.

    • سلام و وقت بخیر
      هزینه تعمیر و نگهداری انواع دستگاه های لیزر صنعتی با توجه به کیفیت بالای قطعات به کار رفته در ساخت این دستگاه ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

    • سلام و وقت بخیر
      ممنون از لطف و نظر شما دوست عزیز، همواره تلاش مجموعه نوین تاک لیزر جلب رضایت صد در صدی شما مشتریان گرامی و خدمت صادقانه به شما عزیزان بوده است و می باشد.

    • سلام و وقت بخیر
      قیمت دستگاه های لیزر صنعتی بسته به نوع مدل دستگاه متفاوت است، توصیه می شود جهت دریافت قیمت روز دستگاه های لیزر صنعتی موجود با کارشناسان فروش نوین تاک لیزر با شماره تماس 02149063 تماس حاصل نمایید.

    • سلام و وقت بخیر
      در نوین تاک لیزر امکان پرداخت اقساطی برای خرید تمامی دستگاه های حکاکی و برش لیزر صنعتی موجود در این مجموعه وجود دارد. جهت اطلاع از شرایط خرید اقساطی تنها کافیست از کارشناسان فروش نوین تاک لیزر با شماره تماس 02149063 کسب طالاع نمایید.

    • سلام و وقت بخیر
      بله دوست عزیز، لیست قیمت اقلام به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد.

  • سلام و عرض ادب خدمت شما ببخشید لیست قیمت دستگاه لیزر غیر فلز رو میخواستم بدونم با تشکر فضلی هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *