بهترین دستگاه برش لیزری

در عصر حاضر بدلیل پیشرفت تکنولوژی، ماشین آلات صنعتی جدیدی وارد صنایع مختلف شده اند. یکی از پرکاربرد ترین این ماشین آلات بدون شک انواع دستگاه لیزری صنعتی است. هم اکنون در اغلب صنایع بزرگ و کوچک از صنعت تبلیغات جهت برش قطعات بسیار کوچک فلزی و غیر فلزی گرفته تا صنایع خودروسازی و کشتی سازی جهت برش صفحات عظیم فلزی استفاده می شود. بدون شک شناخت بهترین دستگاه برش لیزری می تواند مسیر تولید را برای شما بسیار هموار سازد.

از آنجایی که دستگاه های برش لیزری جهت برش و حکاکی اغلب متریال، هم فلزی و هم غیر فلزی مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین کیفیت و ظرافت برش با این دستگاه بالاست موجب شده که در بسیاری از مشاغل مورد استفاده قرار گیرد. این استقبال باعث شد تولید کنندگان دستگاه های صنعتی برای تولید این نوع ماشین ها اقدام کنند.

در حال حاضر انواع و اقسام برند های مختلف از دستگاه برش لیزری در کشورمان وجود دارد، همین تعدد در برند ها باعث سردرگمی خریداران این محصول شده است. برخی خریداران گاهی اوقات با انتخاب یک دستگاه از یک برند غیر معتبر باعث واردآمدن خسارت جبران ناپذیری به خود شده اند.

بطور کلی برای خرید هر محصولی چنانچه از قبل بتوانید برندی را که قصد خرید از آن را دارید مشخص کنید و یا اطلاعاتی از آن بدست آوردید، فرآیند خرید محصول سریع تر انجام می شود و خیالتان از کیفیت محصول نیز آسوده خواهد بود.

تصور کنید قصد خرید تلویزیون برای منزل خود را دارید، قطعاً از قبل چند برند معروف در ذهنتان وجود دارد، فارغ از اینکه کیفیت محصولتان تضمین شده است، زمان خرید هم برایتان تسریع می شود و  نیاز به گشتن در انواع و اقسام برند ها برای انتخاب محصول خود را ندارید.

به همین دلایل ما برآن شدیم که مقاله ای تحت عنوان معرفی بهترین برند های دستگاه برش لیزر در ایران را برای شما عزیزان فراهم کنیم. این نوع دستگاه ها بدلیل حضور تازه در کشورمان نسبت به بقیه دستگاه های صنعتی کمتر شناخته شده هستند و این موضوع باعث سو استفاده برخی از فروشندگان شده است.

در ابتدا راه خرید این دستگاه باید مشخص کنید که بر روی چه متریالی میخواهید برشکاری انجام دهید تا متناسب با آن دستگاه را انتخاب کنید. بعد از مشخص شدن نوع مواد می توانید به فکر برند دستگاه باشید.

در حال حاضر اغلب دستگاه های موجود در بازار توسط شرکت های چینی تولید شده اند. به دلیل تولید انواع و اقسام دستگاه های لیزری توسط این کشور، چین را به عنوان قطب تولید دستگاه های لیزری در دنیا می شناسند. در سال های اخیر برخی از شرکت های دانش بنیان کشورمان شروع به تولید این نوع دستگاه کرده اند. این نوع دستگاه ها توانایی رقابت با دستگاه های با کیفیت خارجی را ندارند و هنوز اول راه هستند، اما برای برخی کسب و کار ها مناسب هستند و می توانید از آن ها استفاده کنید. مزیتی که این دستگاه ها دارند قیمت پایین تر نسبت به دستگاه های برش خارجی است.

اگر سری به مراکز فروش این نوع دستگاه ها زده باشید، انواع و اقسام برند های مختلف دستگاه های برش لیزری را دیده اید. اگر اطلاعاتی از محصولات برند ها نداشته باشید ممکن است با کمی چرب زبانی فروشنده انتخاب غلطی داشته باشید. این انتخاب غلط ممکن است مقدار زیادی از سرمایه شما را به هدر دهد.

بهترین برند های دستگاه برش لیزری

از بهترین برند های دستگاه برش لیزری موجود در کشور میتوان موارد زیر را نام برد:

  • Leapion

یکی از بهترین دستگاه های موجود در بازار، تولیدات این شرکت است. دستگاه های لیزر این برند از بهترین متریال ساخته می شود. مهمترین قطعه هر دستگاه لیزر سورس آن می باشد. این شرکت با استفاده از بهترین سورس های موجود در دنیا، دستگاه های خود را تولید و طراحی کرده است.

دستگاه های برش لیزر Leapion برای هر دو نوع دستگاه برش لیزری فلزات و دستگاه برش لیزری غیر فلزات موجود است و با تنوعی که در اندازه دستگاه های خود دارد، از کوچکترین تا بزرگترین صنایع را پوشش داده است. این شرکت به صورت اختصاصی فقط بر روی دستگاه های لیزری فعالیت دارد و از تیم تحقیق و توسعه بسیار قوی بهره می برد.

در این مجموعه انواع و اقسام دستگاه های لیزری از جمله دستگاه برش لیزری، دستگاه حکاکی لیزری و دستگاه جوش لیزری تولید و ارائه می شوند. محصولات این کشور در قاره های آسیا، اروپا، آفریقا و آمریکا مورد استفاده قرار می گیرد و هر ساله جزء پر فروش ترین دستگاه های لیزری می باشد.

از دیگر مزیت دستگاه های این شرکت قیمت مناسب آن است، در مقایسه با کیفیت و عملکرد رقیبان هیچ برندی توانایی رقابت با این برند را ندارد.

مهمترین موضوع برای خریداران در کشور ما تأمین قطعات مصرفی دستگاه خود است. به دلیل داشتن نمایندگی فروش این شرکت در کشورمان قطعات یدکی آن به آسانی پیدا و تأمین می شود.

  • Bystronic

محصولات این برند ساخت کشور سوئیس می باشد. دستگاه برش لیزری بیسترونیک جزو دستگاه های با کیفیت است. اما قیمت بسیار بالایی دارد. شرکت بیسترونیک به طور اختصاصی در زمینه لیزر فعالیت نمی کند و حوزه تخصصی آن انواع دستگاه های خم و برش فلزات است. تنها دستگاه لیزری که این شرکت تولید می کند همین دستگاه برش لیزری فلزات می باشد و در زمینه های دیگر لیزری محصولاتی ندارد و فعالیتی نمی کند. یک مشکلی که خریداران این دستگاه با آن مواجه اند تأمین قطعات یدکی آن است. بدلیل تحریم های موجود واردات قطعات برند این شرکت به سختی انجام می شود و معمولاً قطعات یدکی آن به سختی پیدا می شود.

  • Bodor

همانطور که گفته شد اغلب دستگاه های لیزر محصولات چین هستند، این برند هم محصول کشور چین است. دستگاه های برش این شرکت دارای کیفیت قابل قبولی است. هر دونوع دستگاه فلزات و غیر فلزات در این شرکت تولید می شود و حوزه فعالیت آن به دستگاه های لیزری اختصاص داده شده است.

  • Trotec

شرکت Troteclaser در کشور اتریش واقع شده است. طی چندین سال محصولات این شرکت جزء یکی از بهترین دستگاه های موجود در کشور بود اما با محدودیت واردات این دستگاه ها بسیار کمیاب شده اند. البته دستگاه هایی با شباهت به این دستگاه ها بنام روتیک در بازار تولید می شود که به هیچ عنوان در کیفیت قابل رقابت با یکدیگر نیستند.

  • TRUMPF

دستگاه برش لیزری تروموف ساخت کشور آلمان بوده و دارای کیفیت بسیار خوبی است اما متاسفانه دستگاه های جدید این شرکت دیگر وارد کشورمان نمی شود و تمامی دستگاه هایی که از این برند در کشورمان است مربوط به قبل سال 2000 میلادی می باشد. مشکل دیگری که این دستگاه دارد پیچیدگی و دشواری کار با آن است.

همانطور که اشاره شد برند های مختلفی از انواع دستگاه های حکاکی و برش لیزر صنعتی از کشورهای متفاوت در کشورمان وجود دارد.

توصیه ما به شما عزیزان این است که همواره پیش از خرید این دستگاه از یک متخصص مشورت بگیرید تا بتواند نسبت به محصول و نیاز شما بهترین دستگاه را به شما معرفی نماید.

شرکت نوین تاک لیزر با بیش از 15 سال سابقه و داشتن متخصصان حرفه ای می تواند راهنمای شما در مسیر انتخاب و خرید بهترین دستگاه برش لیزری متناسب با نیاز و کسب و کار شما باشد. چنانچه قصد خرید دستگاه برش لیزری را دارید می تنها کافیست با شماره 02149063 تماس حاصل نموده و به صورت رایگان از کارشناسان این مجموعه مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *