دستگاه های برش لیزری  تجهیزات پرکاربردی هستند که توانایی برش بسیاری از متریال چه فلزات و چه غیر فلزات را دارند، بنابراین با سرمایه گذاری برروی آنها می توانید وارد یک بازار پرسود شوید. برای شما که میخواهید یک بیزینس نوپا و موفق را برای خودتان ایجاد کنید و برای شروع کسب و کار در برش لیزری پیشنهاداتی را در این مطلب ارائه داده ایم.

پیشنهاد شغلی با دستگاه برش لیزری

بسیاری از صنایع و کارگاه های تولیدی از دستگاه های لیزر صنعتی برای برش و حکاکی استفاده می کنند و یا از یک ارائه دهنده خدمات برش لیزری برای تولید محصولات خود کمک می گیرند.

در حقیقت اگر خودتان یک تولید کننده نباشید می توانید تنها با خرید یک دستگاه برش غیر فلزات ویا فلزات، خدمات برش لیزری را به بسیاری از کارگاه های تولیدی ارائه دهید. تنها نیاز به یک اپراتور دارید که بتواند با آن انواع برش پیچیده و ساده را انجام دهید.

برش و حکاکی با استفاده از دستگاه برش لیزر به خوبی سبب وجه تمایز محصولات و تولیدات شما خواهد بود آن هم به دلیل کیفیت، دقت و سرعت آن ها.

  • تولید لوازم چوبی

حوزه تولید لوازم چوبی یک حوزه پر درآمد برای شروع کسب و کار در برش لیزری است. انواع چوب و انواع محصولات چوبی مهندسی شده مانند تخته سه لا و MDF که از پرکاربردترین ورق های چوبی از محبوب ترین متریال برای برش و حکاکی لیزری با دستگاه لیزر غیر فلزات هستند. موارد کاربرد آن عبارتنداز:

 برای تولید انواع لوازم خانگی و کابینت سازی، تولید مبلمان، آباژور، لوستر، کفپوش، ساعت، صنایع دستی چوبی، معرق کاری، اسباب بازی ها و برش بسیاری از لوازم دکوری و تزئینی کاربرد دارد.

حکاکی و برش انواع لوگو و طراحی پیچیده و سفارشی برروی چوب و محصولات چوبی می تواند منیع درآمد خوبی برای شما باشد. می توانید حتی اگر محصولی تولید نمی کنید برای این منظور و برای سفارشی سازی تولیدات دیگران و مارکینگ طراحی های مورد نظر آنها یک دستگاه لیزر تهیه و درآمد کسب کنید.

  • تولید محصولات چرمی

چه خودتان در تولید محصولات چرمی همچون انواع لباس، کیف، کفش و  فرش های چرمی فعالیت داشته باشید و چه خدمات برش لیزری چرم را ارائه دهید این حوزه می تواند سودآور باشد. در واقع چرم یکی از مناسب ترین متریال ها در دسته غیرفلزات است که نتیجه برش لیزری در آن فوق العاده خواهد بود.

اجرای الگوهای برش و ایجاد الگوها و طرح های برش و حکاکی شده در کیف و کفش های چرمی را قطعاً مشاهده کرده اید. برش با ابزارهای دستی زمانبر است، اما اگر بخواهید برند خودتان را  در حوزه تولیدات محصولات چرمی ایجاد کنید می توانید محصولات منحصربفرد ایجاد کنید.

  • حوزه لباس و فشن

برش انواع پارچه و الگوهای برش دقیق و تمیز و طراحی های پیچیده در تولید انواع لباس با تجهیزات  برش لیزری نیز بسیار پر کاربرد است. نمد، کناف، انواع پارچه ها با الیاف طبیعی و مصنوعی برای تولید پوشاک و عروسک سازی و تزئینات پارچه ای بکار می رود را می توان با لیزر برش داد. برش لیزری آنها به این دلیل می تواند نسبت به سایر روشها مفید باشد که لبه ها در آنها بسیار دقیق و مهر و موم است و با تیراژ بالا تولید می شود.

  • حوزه تبلیغات

تمامی محصولات در حوزه تبلیغات اعم از انواع تابلوهای حروف برجسته، حروف چنلیوم، تندیس، پلاک، ماکت، استند تبلیغاتی و بسیاری از  محصولات دیگر را با دستگاه های برش لیزر تولید می کنند. در ساخت اغلب آنها از مواد فلزی همچون آلومینیوم و آلیاژ های آن که با دستگاه برش لیزر فلزات برش پذیر است؛ همچنین مواد پلاستیکی همچون اکریلیک، پلی استر، مولتی استایل، پلکسی گلاس استفاده می شود که برش لیزری بسیار برای آنها مناسب است.

  • صنایع بسته بندی

در صنایع بسته بندی که از فوم و یونولیت استفاده می شود برش دقیق مطابق با اندازه محصولات و لوازمی که در زیر نام برده شده، تنها با برش لیزری امکان پذیر است.

بسته بندی لوازم صنعتی، جواهرات گرانبها، تجهیزات موبایل و لوازم الکترونیک، تجهیزات دوربین و عکاسی، لوازم آرایشی، هدایا، ظروف شکستنی و فلزی، مبلمان و بسیاری از موارد دیگر

  • محصولات پلاستیکی

برش لیزری انواع پلاستیک به خصوص محصولات ساخته شده از مولتی استایل یا ABS نیز حوزه خوبی برای سرمایه گذاری است. انواع محصولاتی که با مولتی استایل میتوانید تولید کنید عبارتنداز:

شابلون، پلاک، تاپر کیک، جعبه لوازم آرایشی، لوح و لوازم تزئینی، لوازم هنری، جعبه ها و لیبل، تابلو و…

  • محصولات کاغذی

برش کاغذ و مقوا نیز یکی از انواع کسب و کاری است که با برش لیزری می توانید برای ساخت انواع کارت ها و جعبه های مقوایی و کاغذی راه اندازی کنید.

  • صنایع ساختمانی

می دانید که در صنعت ساخت و ساز از بسیاری از متریال چوبی، انواع سنگ و انواع فلزات برای نما و یا دکوراسیون داخلی استفاده می شود. انواع درب، آسانسور، برش و حکاکی سنگ های تزئینی که در نما و راهرو  و داخل ساختمان بکاربرده می شود همگی با برش لیزری امکان پذیر است.

برش لیزری لوله و پروفیل برای ساخت چارچوب درب و پنجره، نرده، پارتیشن بندی با دستگاه برش لیزری فلزات انجام میشود.

  • موکت و کفپوش

برش موکت ها و انواع کفپوش یک پیشنهاد خوب برای شروع کسب و کار در برش لیزری است. کفپوش هایی از جنس لمینیت و پارکت و پلی وود و کاشی و سرامیک را می توانید با دستگاه غیر فلزات لیزری برش دهید و یا با استفاده از دستگاه مارکینگ لیزری حکاکی کنید.

  • محصولات شیشه

برش و حکاکی شیشه برای ساخت بسیاری از موارد همچون آینه های دکوراتیو، بطری، لیوان، شمعدان و…  که از انواع شیشه رنگی و یا سکوریت، لمینیت و معمولی ساخته می شود نیز بسیار پرکاربرد است.

اینها تنها نمونه ای از ده ها کسب و  کاری است که می توان با دستگاه های لیزر صنعتی راه اندازی کرد. در واقع بسیاری از صنایع بزرگ همچون صنایع الکترونیک، محصولات پزشکی، لوازم الکترونیک، کشتی سازی و… از ابزارآلات لیزری در فرآیند تولید بهره می برند.

هر زمانی که قصد خرید و  یا مشاوره در خصوص خرید دستگاه های لیزر داشته باشید کارشناسان شرکت نوین تاک لیزر با شماره تماس پنج رقمی 02149063 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *