میتوان گفت تکنولوژی لیزر دارای کاربرد های بی شماری در قسمت های مختلفی از زندگی ما از زمان پیدایش خود شده و همچنین سبب سهولت و سرعت در انجام امور گوناگون شده است. از جمله ساخت وسایل دکوری و تزئینی زیبا برای هدیه دان به عزیزانمان با استفاده از دستگاه لیزر فلزات، دستگاه لیزر غیر فلزات و دستگاه لیزر حکاکی و … .

ساخت هدیه با دستگاه لیزر

  • لیوان حکاکی شده با دستگاه لیزر حکاکی

حکاکی لیوان با دستگاه لیزر حکاکی
لیوان‌های طرح دار همیشه مورد توجه و علاقه‌ی افراد هستند و با استفاده از لیزر به‌صورت شگفت‌انگیزی حکاکی می‌شوند! شما می‌توانید اسم شخصی که دوست دارید یا جمله‌ای زیبا یا حتی یک قطعه شعر خاص را بوسیله‌ی لیزر روی لیوان موردنظرتان حک کنید.

  • تخته‌های برش با دستور آشپزی سفارشی

حکاکی چوب با دستگاه لیزر حکاکی
هدیه دادن به کسانی که دوستشان داریم، یکی از بهترین راه‌ها برای نشان دادن احساسمان به آنهاست. اما همیشه نباید هزینه‌ی زیادی برای خرید هدیه صرف کرد. گاهی آن چیزی که با دستان خودمان برای عزیزانمان درست می‌کنیم بسیار بیشتر مورد توجه آنها قرار می‌گیرد.
اما چه چیزهایی را می‌توانیم خودمان درست کنیم که قابل هدیه دادن باشند. در اینجا ما چند مورد را معرفی کرده‌ایم که شما می‌توانید در عید امسال، با ساخت آسان این هدیه‌ها دوستان و خانواده خود را تحت تأثیر قرار دهید.
پس از هالووین و شب یلدا فورا شمارش معکوس برای عید کریسمس و بعد از آن ولنتاین و بعد عید نوروز شروع می شود. همزمان با تیک تاک ساعت برای کریسمس، در اینجا فهرست 5 هدیه فوق العاده که می توانید با استفاده از لیزر، برای کریسمس یا هر مناسبت دیگری که دوست دارید، آماده کنید را به شما ارائه کردیم.
تمام موارد ارائه‌شده در پایین هدایای عالی و ویژه‌ای را می‌سازد که می‌توانید آنها را در بسته بندی‌های زیبا هدیه دهید. همچنین می‌توانید با استفاده از آن‌ها هدایای خلاقانه‌ای را برای میزبانی در جشن‌های عید بسازید.

  • مجلات چرمی سفارشی

برش لیزری چرم

این هدیه جذاب برای نویسندگان و جهانگردان که می‌خواهند ماجراهای خود را مستند کنند بسیار مناسب است. همچنین یک کارت دعوت خارق‌العاده برای عروسی‌ها یا کتاب طراحی برای هنرمندان تازه‌کار است! با استفاده از لیزر، چرم به زیبایی حکاکی شده و برش می‌خورد و درنتیجه ظاهری قدیمی و تاریخی خواهد داشت.

  • وردنه‌های حکاکی شده

حکاکی چوب وردنه با دستگاه لیزر حکاکی

به‌جای استفاده از روش‌های معمولی، استفاده از لیزر را برای طراحی نقش های موردعلاقه نزدیکان یا دوستان خود امتحان کنید. این‌یک هدیه فوق‌العاده است که می‌تواند با نسل‌های مختلف به اشتراک گذاشته شود! شبیه یک کتیبه‌ی شگفت‌انگیز یا ارثیه‌ای خانوادگی خواهد شد.

  • حکاکی تخته پنیر/سینی سرو غذا

حکاکی سینی سنگی با دستگاه لیزر حکاکی

این سینی‌های کاربردی و مد روز یک هدیه برای میزبانی جشن‌های عید است یا نمایش ابتکاری برای کسانی است که عاشق سرگرمی هستند. عبارات، جملات و هر طرحی ک دوست دارید را می‌توانید با استفاده از لیزر روی این سینی‌ها حک کرده و آن را ویژه و خاص کنید.
این 5 هدیه سفارشی، تنها بخشی از کارهایی است که می‌توانید ارائه دهید. با استفاده از سیستم لیزری از Epilog می‌توانید انواع مختلف هدایای خود را شخصی‌سازی کنید-نه تنها برای عید بلکه در تمام سال. لیزر و تعطیلات مبارک!
در این مقاله سعی کردیم چند وسیله‌ی ساده و جالب توجه را که می‌توانید به وسیله‌ی لیزر با دستان خودتان بسازید را به شما معرفی کنیم. این وسایل گرچه ساده هستند اما همانطور که دیدید می‌توانند به طرز شگفت‌انگیزی به وسیله‌ی لیزر خاص و ویژه شوند.
نوین تاک لیزر با سابقه‌ای چند ساله در طراحی و تولید دستگاه‌ها و ابزارهای لیزر، می‌تواند مشاور خوبی برای شما باشد. اگر سوال، نظر یا پیشنهادی درباره این مقاله دارید، بسیار خوشحال می‌شویم که در بخش نظرات آن را با ما درمیان بگزارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *