ازآنجایی‌که دستگاه ‌های لیزر صنعتی مدرن امروزه از پرطرف‌دارترین و پرکاربردترین دستگاه‌های لیزر در هر کسب ‌وکاری می‌باشند خواهان بسیار زیادی نیز دارند.

شرکت نوین تاک لیزر که یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده انواع دستگاه‌ های لیزر در کشورمان است با توجه به انواع سؤالات پرتکراری که در مورد دستگاه های لیزر متناسب با کسب‌ وکارهای گوناگون پرسیده می‌شود سعی کرده است با تهیه این مقاله تمام سؤالات و ابهامات را پاسخ دهد تا بدین‌ وسیله شما عزیزان نیز از پاسخ سؤال ‌های خود مطلع شوید و با آگاهی و آمادگی کامل اقدام به تهیه دستگاه لیزر مورد نیاز خود نمایید.

سؤالات متداول در مورد دستگاه های لیزر صنعتی

ازجمله سؤالات پرتکرار در مورد دستگاه ‌های لیزر صنعتی عبارت اند از:

چرا باید از دستگاه ‌های لیزر صنعتی در کسب‌وکار خود استفاده کنیم؟

استفاده از دستگاه های لیزر صنعتی مزایای ویژه و قابل‌توجهی دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به سرعت بسیار بالای برش، دقت و کیفیت فوق‌العاده و مقرون‌به‌صرفه بودن آن اشاره کرد.

چه دستگاهی قابلیت برش متریال‌های فلز و غیرفلز را هم‌زمان دارد؟

دستگاه‌ های لیزر CO2  قابلیت برش هم‌زمان متریال‌های فلزی و غیرفلزی را دارند، اما باید بدانید که دستگاه ‌های لیزر CO2  جهت حکاکی و برش انواع متریال‌های غیرفلز که دارای جنسی بسیار نرم‌تر و با سختی کمتر از متریال‌های فلزی هستند طراحی شده‌اند، درنتیجه برای برش متریال‌های فلزی دارای محدودیت برش تا ضخامت ۱ میل هستند.

در چه صنایعی می‌توان از دستگاه ‌های لیزر صنعتی استفاده کرد؟

به دلیل طراحی های ویژه و قابلیت‌های فوق العاده دستگاه‌ های لیزر صنعتی در اغلب صنایع کاربردهای قابل‌توجهی دارند و صاحبان صنایع گوناگون و فراوانی طرف‌دار این دستگاه ‌های مدرن هستند. ازجمله کاربرد این دستگاه ‌ها در صنایع مختلف می‌توان به صنعت ساختمان‌سازی، صنعت خودروسازی، صنعت الکترونیک، صنعت ماکت‌سازی، صنعت تبلیغات، صنعت بسته‌بندی، صنعت جواهرسازی و غیره اشاره کرد.

در دستگاه‌ های لیزر صنعتی امکان برش چند قطعه به‌طور مداوم وجود دارد؟

طراحی این دستگاه‌های مدرن به گونه‌ای است که امکان برش و حکاکی تنها یک قطعه و یا به تعداد انبوه به آسانی وجود دارد. به عبارتی شما عزیزان می توانید محصول متناسب با بودجه و تعداد نیازتان را با کیفیتی فوق العاده برش دهید. درواقع اگر بخواهید برش یک کار را به‌طور مجدد بعد از مدت‌ها انجام دهید تنها کافی‌ست طرح مورد نظرتان را روی دستگاه لیزر آپلود کنید، سپس ففط با فشردن یک دکمه دستگاه طرح مورد نظر را روی قطعه عیناً اجرا خواهد کرد.

به وسیله دستگاه لیزر فایبر می‌توان چرم را برش زد؟

بله، با دستگاه لیزر فایبر می‌توان انواع چرم را برش زد اما بسیار بهتر است که در صنعت چرم جهت هرچه بهتر و باکیفیت تر انجام شدن کار از دستگاه ‌های لیزر CO2 که مختص حکاکی و برش متریال‌های غیرفلزی طراحی شده‌اند استفاده کرد.

جهت چاپ و مارک زنی بر روی متریال‌های فلزی و غیرفلزی از چه دستگاهی باید استفاده کرد؟

دستگاه‌ های لیزر مارکینگ عملیات چاپ و مارک زنی بر روی انواع متریال‌های مختلف را اجرا می‌کنند. از دستگاه لیزر فایبر مارکینگ جهت چاپ بر روی انواع متریال‌های فلزی و از دستگاه‌های لیزر مارکینگ CO2 جهت چاپ و مارک زنی بر روی انواع متریال‌های غیرفلزی استفاده می‌شود.

آیا کار با دستگاه‌ های لیزر صنعتی نیاز به تخصص خاصی دارد؟

کار با دستگاه ‌های لیزر صنعتی بسیار آسان و بدون دردسر است. درواقع کار با این مدل دستگاه‌ ها نیاز به مهارت و تخصص خاصی ندارد زیرا تمامی عملیات تنها با فشردن یک دکمه توسط دستگاه به‌سرعت اجرا می‌شود.

و به‌طورکلی تکنیسین‌های مجرب ما نحوه‌ نصب دستگاه و کار با آن را به طور کامل به شما عزیزان ارائه می‌دهند.

امیدواریم با تهیه این مقاله توانسته باشیم سؤالات پرتکرار در مورد دستگاه های لیزر صنعتی شما عزیزان را پاسخ داده باشیم، تعدادی از این دست از سوالات نیز در لینک سؤالات متداول پاسخ داده شده اند که توصیه میشود مطالعه نمایید. بازهم در صورت کسب اطلاعات بیشتر و پیش آمدن هرگونه ابهام و سؤالی تنها کافیست با شماره تلفن‌های ما در شرکت نوین تاک لیزر تماس بگیرید کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم را به شما عزیزان ارائه خواهند داد.

شرکت نوین تاک لیزر با وارد کردن انواع دستگاه‌های لیزر صنعتی بروزترین و مجهزترین دستگاه‌های لیزر اعم از دستگاه برش لیزر فلزات، دستگاه برش لیزر غیر فلزات، دستگاه لیزر حکاکی مارکینگ و … را به مشتریان خود و صاحبان کسب و کارهای مختلف در اقصی نقاط کشورمان ارائه می‌دهد.

به‌هیچ‌عنوان نگران هزینه‌های خود نباشید زیرا دستگاه متناسب با کسب‌وکار و بودجه شما عزیزان در شرکت نوین تاک لیزر موجود می‌باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *